Alla inlägg under februari 2011

Av Anna - 20 februari 2011 18:00

...helt sjuk


DRÖM


den här helgen & inte bara en gång

innehåll


körsång i kyrkan - kroppsmålningar - och målningshjälp


ja sen är det bara att låta fantasin flöda


uppe på ICA såg jag min medhjälpare log, men hm... han får nog veta VARFÖR en annan dag !!!


Hemma igen sallad och till efterrätt

dagens 4:e


näsblod


så nu är det bara att hoppas på en LUGN kväll !!!

Av Anna - 20 februari 2011 14:49

...det ska bli


5


minuter över till att duscha, börjar Angelica blöda näsblod.

*suck*

tur att det inte är nån som behöver komma NÄRA idag...



Av Anna - 20 februari 2011 12:07

...är


ett nytt ORD i mina öron men ack så sant :( för här hemma är det någon som varit sjuk nån dag i veckan !!


undrars om det blir min tur SNART ??

eller nej då det får vi hoppas att det inte blir...


SKITIGA är söndagsordet i den här lägenheten... men TVÅL & VATTEN !!!

en

hel massa kaffe så är vi nog på banan igen...

Av Anna - 19 februari 2011 21:03

...på centrumvägen


för igår när lillan kom hem från discot hade hon så ONT i fötterna och ja nån timme senare hade hon 40 graders feber vilket hon fortfarande HAR !!!

tröttsamt eftersom hon inte klarar av febernedsättare

så nedkylning är det som gäller !!! KALLT

fast just nu sover hon rätt lungt så jag hoppas det börjar lugna ner sej.


väntar bara på att Melodifestivalen ska sluta så storsessan kryper ner i sängen

&

jag  kan göra det samma....


alldeles för gammal för att va vaken hela nätterna ;) (iallafall med sjuka barn)

känns som man går runt i en bubbla ungefär....


fått "snälla" kommentarer om inlägg i 365 foton känner att jag ligger LITE efter men dags att ta ett djupt andetag skaffa en riktig plan !!! och KÖRA !!!!


men nu


puss & god natt

Av Anna - 18 februari 2011 20:27

...eller


VÅRKÄNSLOR kanske

hm...

ja

KÄNSLOR är det iallafall

 

knepigt inlägg & från ett knepigt meningsutbyte

 

men

 

hjälp vad verkligt allt känns helt plötsligt   


annars har eftermiddagen varit en aning kaosbetonad

tacomiddag för 8 galningar


5 partyprinsessor

2 storbarn

+

1 mamma


tvättstuga

&

disco först för 2 småsessor som nu ligger nedbäddade framför en film

medans dom andra 3 är ute och gör byn (eller skolan iallafall) osäker.


så om ett tag ramlar det in 2 av storlek mittemellan sen blir det sleep over !!

och tjejsnack hela halva natten....


...skönt att man slipper lyssna !!!


hotell i italien verkar ha blivit bokat Hotell Tirreno som ligger helt perfekt enligt vår Italienare men mer om det när allt är klart.

NU slö slapp & likgilltig SOFFAN nästa !!

Av Anna - 17 februari 2011 14:17

...INGET


först Öppnis

-

sen hem och byta om

-

gymet

(ja jag var tvungen att gå förbi  och testa men jag vet inte om eller inte jag tänker gå tebax behöver SYRET i mina promenader)

-

lunch (och inväntan av lillan)

-

hem

-

datatid

.....


Av Anna - 17 februari 2011 08:47

...kvar


så nu sitter jag och lyssanar på 1:a kap. av


Av Anna - 17 februari 2011 08:22

...av


ovisshet


hur lång tid ska det egentligen ta attt reda ut vad jag ska göra elle inte 

hejja arbetsförmedlingen !!


känner mej rätt trött på allt

men

nån gång måste det väll vända !!!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards