Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

och jag som trodde att...

Av Anna - 10 februari 2011 07:54

...jag


skulle bli något klokare IGÅR !!!


först lite "tittut" med lilla Felicia - fika med dom andra !!!

sen

hem för lägenhetsinspektion

&

ja badrummet ska naturligtvis göras OM men hur var det nu då kakel eller matta eller...

Mattorna ja dom byter man inte ut förän man ser betongen typ *suck*

Tapeter då ja det får jag svar på IDAG men då för hallen & Angelicas rum för kök tapetserar man INTE längre (så det blir att göra själv)

Däremot börjar både köksluckor och bänkskivor blir lite väl slitna... (fast när och om ???)

ja badrummet blir iallafall  NYTT !!!

&

fortsättning följer....


seg som jag var hade jag helst sluppit att gå på föräldramötet för f 02 i fotbollen !!!

nu visade det sej att det blir ett f 01 / 02 lag med seriespel !!!

vilket den lilla blev jublande glad över !


nåväl än ligger snön djup & det har hotats med MER !!!


nu eller alldeles SNART !!!

lekstund med O på öppnis då syster ska ner till BVC med V !!!

sällskap kommer när Angelica hoppas friluftsdagen för att leka innelekar...

 
 
Kvasthilda

Kvasthilda

10 februari 2011 11:35

HAhahaaa... (skrattar lite åt din förnärmade kommentar hos mig idag)
Usch, jag är så dålig på att kommentera hos andra. Hittar aldrig tiden att surfa runt då det är så mycket annat som pockar på uppmärksamheten. Ska ta o strosa runt bland dina 365or en stund tror jag.
Hoppas pigans näsblod lugnat ner sig - och kanske hon? ;)

KRAMAR

http://malmdamm.bloggplatsen.se

Anna

10 februari 2011 13:40

känner igen det där med tidsbrist & hinner man väl kolla runt så finns ingen tid till att skriva kommentarer....

& ja lår nog få lära mej att leva med både hennes näsblod och temprament :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 2 oktober 2011 08:12


    mmmm..... Mixade jordgubbar med ??? Gott var det iallafall.   temalista                365_foton_2011 hos akson                       ...

Av Anna - 2 oktober 2011 08:09


  "Jungfru Maria" här i ett helt fantastiskt glasfönster...   temalista                365_foton_2011 hos akson                         ...

Av Anna - 2 oktober 2011 07:59


    Den här antipaston var början på den absolut godaste middag jag nånsin ätit så ett litet tips om ni skulle vilja äta gott i Italien !!   temalista                365_foton_2011 hos akson               ...

Av Anna - 2 oktober 2011 07:57


         temalista                                365_foton_2011 hos akson                                                 ...

Av Anna - 2 oktober 2011 07:52


         temalista                                365_foton_2011 hos akson                                                 ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards