Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Anna - 22 januari 2011 16:54

...kommer sällan


ENSAM


för först upptäcker jag att KAMERAN låg hemma och precis när allt var så där gudomligt vackert nåja fortsatte att traska & då ringde Alexandra som gjort en vurpa i backen så efter 1,5 ganska lugna kilometer gick det desto fortare hemåt...


Upp hämta barn & nej då hon vill INTE stödja på knät hem & upp till ICA för att handla det sista (+ lördagsgodis) så inser jag att jag borde ha haft 5 händer för att få med mej allt upp från bilen trär nyckelringen till bilnyckeln på ringfingret fixar och trixar men när jag skulle slänga upp ryggsäcken på axeln lyckas jag med det otroliga

&

får in nyckeln rakt i örat & då menar jag långt in AJ som F-N & blodade gjorde det oxå.

Middag blev det trots ALLT & nu tänker jag däcka med dom andra framför tv & be en bön om att vi INTE behöver åka in och röntga Alex knä.


Men allt är inte elände     

Av Anna - 22 januari 2011 14:35

...slutat


SNÖA


bäst att hoppa i skorna och traska ut på en "liten"


PROMENAD   

Av Anna - 22 januari 2011 12:28

...så där fruktansvärt


FORT

 

ja för igår rullade det på precis hela dagen

först

var jag med Alexandra till syslöjden för att förhindra att favoritämnet skulle sluta i katastrof - den överstressade vikarien för terminens första 6 veckor fick tillochmed min självgånde sömmerska att tröttna !!!

nåja nu visste ju alla utom klassens nye spilevink hur jag fungerar så lungt och skönt blev det & tror jag offrar mina fredagsmornar på att en god sak.

men

medans jag var där DÅ ringde lilla O så det fick bli kaffedate där &... ja halvdag tills jag fick veta jag hade hund igen !!! men den här gången tyckte O & Angelica att det var hög tid för ett kusinbad hos oss !!!

medans

dom klädde av sej så tog jag och rastade hunden som knappt orkade ta sej ner för trappen ONT ONT ONT men på tisdag ska han få in till veterinären & ja det är bara att hoppas.

hem

kusinbad - mellis för nu 3 sessor & då undrade O om hon verkligen behövde SOVA hemma hmm... lite fel natt för det men vi bestämmde att hon iallafall skulle få bli kvar på middag TACOS vann med rösterna alla mot noll.

Trött  O ville få vila i vagnen så vi tog oss en "liten" promenad & hon sov en 1/2timma precis lagomt för att jag skulle hinna upp att handla det sista....

 

MIDDAG

 

sen fick hon skjuts hem lilltrollet och vi tog en tv-kväll med Let´s Dance.

 

&

 

idag har jag inte hunnit så mycket mer än skjutsat runt mina 3 först sessorna upp till Hillersbodabacken & sen Adde + Sara till Lumsheden vilket blev

 

2

 

timmars farande !!! så nu blir det LUNGT en stund innan det är dax för hämtning...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards