Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Anna - 10 januari 2011 18:13

...blodtryck mätt idag


skulle ju bara ner till tvättstugan innan men det var lättare sagt än gjort !!!

ett litet snöras hade gjort så att man fick försöka ta sej igenom snö upp till låren

TUNGT

så resultatet hade nog inte blivit riktigt bra.

sen

ner till syster och lite BUS eller LITE & LITE för nu har lillen börjat hasa runt på rumpan och attans vad snabb han är när man vänder ryggen till BUSprinsen & visst var det roligare att riva O´s dupploskapelser än mina.

efter

systers vända till jobbet tog vi oss varsin vagn och vandrade bort till kyrkan

Stor traktor - liten traktor - snöslunga

ner och lämna av vagn sen en hundpromenad med Rambo och gissa om han var glad att se mej trodde nog jag sagt upp bekantskapen med honom etfter den här månaden.

Hem för att hinna baka lite innan det rasade in 5 glada skolbarn och  medans jag höll på att stöka i köket städade sonen badrummet vilket resulterade i ett telefonsamtal till fastighetsskötaren;

- hej det är Anna, det var så att Adde städade bakom (hör redan här hur det låter) badkaret och det har blivit ett hål i väggen efter badkarskanten...

HELT normalt verkade det som för han skulle titta förbi imorgon så just nu står badkaret inte riktigt där det ska. Något jag måste komma ihåg att påminna honom om är köks & hallmattan som börjar spricka i kanterna får se om dom kanske behöver bytas....


SEN


rasade det in 5 söta sessor och nej lungt och stillsamt har det INTE varit men jag tror att dom haft skoj !!! & den sista slängde vi precis ut för nu får det bli KVÄLLER !!!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards