Alla inlägg under september 2010

Av Anna - 19 september 2010 08:23

...& valdag


känns rätt bra att vallokalen ligger på vägen till fotbollsplanen :)


ute

verkar solen ha börjat hitta tillbaks igen

och

här inne verkar det som om ALLA är feberfria

kan

det bli bättre...


Av Anna - 18 september 2010 22:45

...TÄNKA

good night
Av Anna - 18 september 2010 07:52

...matcher för iår                                               
                            


blir att dra iväg till grannbyn för sammandrabbningar 80 lag var vissa anmälda GISSA hur många barn det är ??? + all publik.

Hoppas iallafall på UPPEHÅLL och att dom får skoj ????


misstänker att jag inte borde sitta här utan PACKA lite kanske...






Av Anna - 17 september 2010 18:32

...

  

Nej inga dvärgar på handen idag & illa mej har jag inte gjort.

Men sötaste lilla O tyckte jag behövde det för ?? att jag skulle må bättre. Om det har hjälpt tadam trodde jag ett tag.

Så vi åkte på shoppingtur men jag borde nog ha fortsätt att mysa med soffan...


Blodtrycket är sakta på väg neråt 134/86 ska nog bli ordning på det oxå.


Shoppingen gick oxå bra (men dom är ju profs mina små sessor) och nu ska vi ta oss lite middag, hur låter korv & strips en fredag ???

Av Anna - 17 september 2010 07:17

...???


känns att det är fredag & kan inte låta bli att fundera över hur jag ska känna mej i kroppen när jag börjar nästa vecka ?? fast skoj ska det bli...


...tror att tröttisarna känner sej rätt slitna oxå, junior däremot han började röja i köket innan han åkte till jobbet  ???


lite frukost så kanske det blir fart här oxå...

Av Anna - 16 september 2010 21:42

..eller inte alls ???


när jag hörde mej själv säja

-imorgon kanske vi ska åka och köpa nya vinterkläder ???


tror det blev lite kortslutning där men ja sessorna blev ju iallafall GLADA och ja det brukar ju bli urplockat rätt snart ;(

nu är det bara att hoppas på att febern är borta när jag vaknar - bloctrycket är under kontroll (visst slutet av veckan igen) - &


nej det är nog bäst att ta kortslutningen & krypa i säng


puss & god natt

Av Anna - 16 september 2010 17:48

...det blev


in till Falun - 4 trappor upp (okey jag tog hissen) - förbi rusta för att titta på rea tapeter (men NEJ) - Arbetsförmedlingen (fick parkera vid fisktorget & den LÅÅÅNGA promenaden på 300m kändes som 3 mil) lämnade in papperen - Waynes (för en take away latte) - hemmåt...


tror faktiskt inte jag är riktigt frisk än :(

Av Anna - 16 september 2010 12:25

...äntligen


min handläggare på Af & visst kunde jag försöka att få tag i nån på kommunal som kunde skriva på papperen.

In på deras hemsida & NEEEJ telefontid på torsdagar 14-... så skickade ett mail & hoppades på tur.

Gissa om jag blev förvånad när det 45 minuter senare ringer en trevlig dam som om möjligt blev mer förvånad över att jag fått veta att platsombudet skulle skriva på OCH SÅ VAR DET INTE ALLS utan sektionen som måste ta beslutet.

nåja

beslut kunde vi ta på telefon & hon hade en lucka redan i efermiddag (piller behövs ;)) så är allt klart och fixat.


PRAKTIK PÅ TISDAG !!!


lätt uttråkad och halvseg sorterade jag ur Angelica kläder, tänkte att det var rätt smart att börja med då tvättkorgarna är överfulla...

  

& skönt att få lite överblick över det hela.

Så på shoppinglistan står


LEGGINGS


annars tror jag faktiskt hon klarar sej ett tag.Problemet är väll som vanligt att få in allt igen när (eller om) man kommer ikapp med tvätten.


Men nu en dusch lite lunch och sen mot FALUN !!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards