Alla inlägg under september 2010

Av Anna - 1 september 2010 21:52

...inte så ovanligt


men tänk vad lätta vissa beslut vore om man hade nån som tog dom åt en

hur trött som helst så SÖMN är nog den bästa medecinen


puss & god natt

Av Anna - 1 september 2010 17:45

...men jag måste erkänna


att det inte varit särskillt jobbigt alls för när syster & O gick iväg på knytte då somnade den lille & SOV hela tiden så jag och Alexandra övade lite på veckans ord.


Sen fick vi höra historien om masken under stenen & råddjuret som sprang in i skogen innan det var dax för Alex att gå till skolan.


LUNCH & sen en promenad till kyrkan & tänka sej    fick slå några extra slag !!!


sen blev det babymys i soffan medans vi såg på "det okända" och innan det var dax att åka hem för att fixa middag. Som blev broccolisoppa med kräftstjärtar GOTT som bara....


...och nu borde jag redan sitta i bilen för en stund vid fotbollsplanen !!!

Av Anna - 1 september 2010 07:19

...av lilla O


& idag ska Visse och jag mysa medans dom andra är och hälsas på fru Björk låter som en skön förmiddag...


sen blir det nog PAUS fram till kioskeriet i kväll...


...KANSKE en liten promenad    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards