Alla inlägg den 16 september 2010

Av Anna - 16 september 2010 21:42

..eller inte alls ???


när jag hörde mej själv säja

-imorgon kanske vi ska åka och köpa nya vinterkläder ???


tror det blev lite kortslutning där men ja sessorna blev ju iallafall GLADA och ja det brukar ju bli urplockat rätt snart ;(

nu är det bara att hoppas på att febern är borta när jag vaknar - bloctrycket är under kontroll (visst slutet av veckan igen) - &


nej det är nog bäst att ta kortslutningen & krypa i säng


puss & god natt

Av Anna - 16 september 2010 17:48

...det blev


in till Falun - 4 trappor upp (okey jag tog hissen) - förbi rusta för att titta på rea tapeter (men NEJ) - Arbetsförmedlingen (fick parkera vid fisktorget & den LÅÅÅNGA promenaden på 300m kändes som 3 mil) lämnade in papperen - Waynes (för en take away latte) - hemmåt...


tror faktiskt inte jag är riktigt frisk än :(

Av Anna - 16 september 2010 12:25

...äntligen


min handläggare på Af & visst kunde jag försöka att få tag i nån på kommunal som kunde skriva på papperen.

In på deras hemsida & NEEEJ telefontid på torsdagar 14-... så skickade ett mail & hoppades på tur.

Gissa om jag blev förvånad när det 45 minuter senare ringer en trevlig dam som om möjligt blev mer förvånad över att jag fått veta att platsombudet skulle skriva på OCH SÅ VAR DET INTE ALLS utan sektionen som måste ta beslutet.

nåja

beslut kunde vi ta på telefon & hon hade en lucka redan i efermiddag (piller behövs ;)) så är allt klart och fixat.


PRAKTIK PÅ TISDAG !!!


lätt uttråkad och halvseg sorterade jag ur Angelica kläder, tänkte att det var rätt smart att börja med då tvättkorgarna är överfulla...

  

& skönt att få lite överblick över det hela.

Så på shoppinglistan står


LEGGINGS


annars tror jag faktiskt hon klarar sej ett tag.Problemet är väll som vanligt att få in allt igen när (eller om) man kommer ikapp med tvätten.


Men nu en dusch lite lunch och sen mot FALUN !!

Av Anna - 16 september 2010 08:14

..piller igår


för att ORKA ta mej upp och få papperena påskrivna

men bara det att sitta på en stol och försöka få i sej lite kaffe känndes som att springa ett maraton :(


nåja nu är det bara en påskrifft kvar och HAN ÄR I SPANIEN !!!


Så plan A weekend till Spanien (fel helg för det), plan B kunna få papperna påskrivan i eferhand, plan C.... åhhhh försökte just ringa min handläggare som var TILLFÄLLIGT UTE ! (nåja han är iallafall anträffbar såsmåningom)


resten av dagen då ???

jo efter att ha hämtat sessorna så blev det RYGGLÄGE i soffan (urk) fast varför klaga ? det är ju bara en förkylning & idag snurrar iallafall inte stolen när man sitter upp så det finns hopp !!!


VILA IDAG oxå sen så får vi hoppas det är bra....



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards