Alla inlägg den 13 september 2010

Av Anna - 13 september 2010 22:37

... piece


Av Anna - 13 september 2010 22:15

..& förtvivlan


men vilken MÅNDAG först ner till skolan för att hämta hem "läxböcker" åt lillan som lätt blir lite uttråkad av att vara sjuk :(

sen tvättsugan & byte till lite normala kläder (mjukisträsk här hemma) & in mot AF för möte.


& efter mej i kön hamnade en fd.fotbollskompis som jag inte träffat på nått år, under dom minuterna vi hann prata insåg jag hur lyckligt lottad jag ändå är, måste fortsätta vårt samtal en annan dag !!!


men mötet då JO 20 minuter senare gick jag ut med en bunt papper i handen så nu behövs bara påskrifft från 3 personer (+ mej själv) så kan jag börja dagen efter   ENKELT !!!

nåja tog en vända på stan & blev en bh rikare ! så blev det spontanlunch med Mia & en smygkik på hennes hall innan det var dags för veckohandlingen (ljug - men fram till torsdag har jag iallafall planerat maten)

Mot Svärdsjö & församlingsexpeditonen FOLKTOMMT !?!?! & vem som är fackligt ombud ja det vete katten   nåja nya tag imorgon...



hem för att packa upp kassarna då det ringde; O flåsade mej i örat och sen helt plötsligt skrek hon VAR ÄR ADDE ??? sötisen hade sett firmabilen hos grannen. Sen undrarde hon om man fick fika hos mej, men NATURLIGTVIS så upp mot min "ugn" eller var det ICA kanske för att köpa MER fikabröd & det jag inte handlat i stan.


FIKAMYS sen tog småtrollen ett dopp medans Pisse-Visse blev road med ett nyckelband   när det var dax för syster med barn att gå till affären ja då inser jag vad jag glömmt...


...så en vända till


Sen middagsfix & hämtning av den stora sessan i Lumsheden hem igen middag.

&

där tog min energi SLUT !!!


så kvällen har ägnats åt att mysa med barnen och slötitta på tv   


men nu blir det


puss & god natt

Av Anna - 13 september 2010 07:01

...vilken tur det var att


Tvsoffan fångade mej igår

känner mej sliten i kroppen men det är bara att köra på

ny vecka & hoppas den kan ge några besked om FRAMTIDEN !!!




funscrape.com 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards