Alla inlägg den 10 september 2010

Av Anna - 10 september 2010 21:43

...men sant


det står en bäddad säng i min hall


WHY ???


ja inte är det för att nån ska sova i den iallafall

men i ett svagt ögonblick skruvade jag fast benen på Angelicas nya säng

(för att vi i morgon ska få in den på plats)


så när jag nyss skulle gå & fixa lite TE så ser jag - tokfiorna har bäddat sängen - ja vad ska man göra...



Av Anna - 10 september 2010 19:39

...måste vara


den nya underverket som är på väg (eller inte nu men snart)


började dagen med att försöka få upp & iväg barnen till skolan segt gick det men det gick !


sen pratade jag lite med om som sa -anna när kommer du ??


vandrade ner till vårdcentralen och kröp in i blodtrycksrummet & resultatet går ju iallafall åt rätt håll.


Så ner til  syster för FIKA monstermuffins & kaffe.

Sen bestämmde jag och O oss för en cykelfärd. men när vi svängde förbi vårdcentralen såg jag nån i ögonvrån hm... tur att det går fortare att åka bil än cykel. Blev ett litet stopp för ekorrespaning sen en för mosterspaning - för nån rättvisa får det faktiskt vara. 

Planen var att först titta på kor och hästar innan vi åkte ner till stranden för att ja höstmysa lite. Den lilla tyckte att ljudet av torr sand som man sakta hällde i vattnet var bäst ända tills hon torkade av vanten i ögat. Väldigt mycket sand i ett väldigt litet öga. Men problem är till för att lösas    sen åter mot pålsv. Med en sötis där bak som snällt berättade att jag nog borde cykla fortare för det gjorde både pappa & adde.

Eftermiddagen var det kusinmys och sessorna roade sej med att gunga och rita med vägkritorna.


Orutinerad som man är blev det impulshandling till middag väldigt långa köer och VÄLDIGT TREVLIGT SÄLLSKAP !!

&

ja ibland kan det bara kännas gott


men nu när alla är mätta och glada blir det fredagsmys och tidig kväll...


puss & god natt

Av Anna - 10 september 2010 17:12

...ännu mer goda nyheter


alla mina provsvar har kommit

&
inte hittade dom något där heller

hjärnan - ok

hjärtat - ok

prover - ok

men frågan är varifrån kommer blodtrycket ??????


nåja dagen har varit helt fantastiskt skön

det blir att berätta mer om det SENARE

nu

MIDDAG !!!

Av Anna - 10 september 2010 14:05

...136/92


okey jag vet det är inte riktigt som det borde

men

...

Av Anna - 10 september 2010 08:42

...slutet av veckan


&

ja måste nog snart gå ner och försöka få mej att slappna av så mycket som möjligt - sen ut & gå

&

...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards