Alla inlägg den 8 september 2010

Av Anna - 8 september 2010 22:52

...slutet av veckan


egentligen har jag ingen lust alls att gå ner och kolla om medicinen hjälp för vad händer om inte...


tillslut fick jag iallafall tag på min "nye" handläggare på AF & fick till ett möte redan på måndag ! så håll tummarna för personalfika på onsdag   

känns inte alls fel


att jag sitter här känns däremot väldigt kluvet


trött - tröttare - Anna säjer


puss & god natt


Av Anna - 8 september 2010 20:02

...med

får se om man kan få lite nya idéer...

Av Anna - 8 september 2010 18:11

...eftertraktad



var den visst "släpkärran" för när Adde kom ner från Tänger ja då hade han morbror i följe...


Så det blev till en snabbvända till tippen - fika - & lite mer babysnos !!! Sen tog dom med den hemmåt för vidare äventyr & imorgon ska jag och Mia ta oss en Valbotur vilket innebär att den får hänga på...


Sen promenad med den minsta & minuter ifrån    hem för middagsfix innan Alexandra kommit hem från "änglakören" med årets första läxa "yesterday" (skönt med läxor man kan hjälpa till med.  Och för andra gången sekunder ifrån   

Middag med sessorna & sen tog orken slut....




Av Anna - 8 september 2010 09:33

...eller orutin ???


luktar babyspya gör jag iallafall !!! men nu sover den lille sött. Alexandra håller på med ett diagnostiskt prov i matte och jag susar runt på BLOCKET !!!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards