Alla inlägg den 7 september 2010

Av Anna - 7 september 2010 18:33

...lurar en !


för varje gång jag tittat ut idag har det kännts som en ruggig höstdag men när man väl klivit utanför dörren ja då har det varit hur skönt som helst !!!


Tog junior & O med på en förmiddagspromenad, gissa vem som somnade !!! tror den lilla busråttan var helt slut. & det finns vissa blodtryckshöjande situationer som när 2 är 1 för mycket !!! *ler*

Har letat efter en kökssoffa på blocket men det var inte det lättaste... så nytt försök till helgen. VILL HA !!! har iallafall börjat med hallprojektet *suck* men det ska väll bli bra det oxå... får se om vädret tillåter en IKEA-vända till helgen, skulle behöva en ny säng till den minsta & lite annat smått !!


Ska försöka mej på det sista fixet innan favoriten

Av Anna - 7 september 2010 06:55

...sanndröm


jag hade i natt så blir det bättre än bäst

&

annars ja då var det bara en DRÖM !!


ska försöka få tag på den nyaste handläggaren på AF idag sen blir det nog en liten promenad med O medans syster är på BVC & ja ungefär där blev jag planlös...


eller INTE date med tvättstugan lite senare men NU upp med sessorna - frukost & mina små blå... 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards