Alla inlägg under augusti 2010

Av Anna - 3 augusti 2010 22:49

...SOVA


men först en stor kopp TE

sen mina vänner


puss & god natt

Av Anna - 3 augusti 2010 17:22

...med ALEXANDRA

  

en HELDAG tillsammans med "äventyrarna", "änglakören" & "sommarkonfrimander"


ser rätt skönt ut men vattnet i vattenrutschbanorna var ISKALLT !!!!

Av Anna - 3 augusti 2010 14:32

är det här början på en lång sommar

????

men först sak blommorna plockas sen

  

Då den lilla slutade 1:an & den stora 3:an...

Av Anna - 3 augusti 2010 14:07

....vart tar den vägen tittar på klockan och inser


att den är lite för mycket igen men 5 minuters paus får det bli mitt i allt stök. Sessorna har innebandyturnering på loftgången medans jag njuter av mitt kaffe !!! 

Imorgon ja då ska vi få snosa på släktens nyaste medlem !! kan aldre sluta förundras över dessa små underverk...


Nånting jag MÅSTE försöka mej på igen är att ladda upp bilder på bloggen för igår blev det tvärnit och jag tröttnade totalt ur på allt vad datorer heter....


Så förhoppningsvs kommer det snart snart lite sommarbilder...

Av Anna - 2 augusti 2010 08:00

eller är det så att vissa människor tror

att om man inte skrivit nått där JA DÅ HAR DET ALDRIG HÄNNT...


men alla lever ju i sin egen lilla verklighet...


Så ibland undrar man hur många som sitter därute och lever sitt liv genom cybervärlden med sej själv som jordens medelpunkt ????

& ja skvallertanterna har fått ett nytt medel så det är bra med utveckling.

Sorgligt ???

kanske men själv skulle jag inte kunna leva livet utan NÄRHET till människor jag bryr mej om


och visst kan man "mötas" så oxå möten som ALDRIG skulle ha blivit av och alla nya VÄNNER !!! känns oxå helt fantastiskt att avstånd försvinner så det finns nog 2 sidor av ALLT !!!!

Av Anna - 1 augusti 2010 21:30

...ELLER


för när jag svängde in mot österbyn då kom regnet och regnade ja det gjorde det ända till vasalund...


SÅ BLÖTT BLEV


och tror jag dragit med mej molnen hem hoppas iallafall att slippa åska...

Av Anna - 1 augusti 2010 19:13

...för i fredags blev jag faster till en liten

ELLA !!!


hoppas att snart få se det lilla underverket...


Av Anna - 1 augusti 2010 15:38

...är jag tillbaka igen !!!


Ett steg i taget men mycket att berätta eller har jag det för här är allt som vanligt

FULL FART alltså sommaren som vi längtade så efter är den över  ELLER kan man hoppas på en ny solperiod här i augusti....


2 veckor kvar av sommarlovet och sista veckan har jag och sessorna bokat 1 natt i Stockholm + en Helsingforskryssning MYS för hela slanten....


  


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards