Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

piller till mej...

Av Anna - 30 augusti 2010 19:07

... & jag som inte tycker om att knapra små vita


men förhoppningsvist får dom väll nån ordning på eländet annars blir det många års knaprande...


kanske är dags att tänka i lite nya banor - hm... ja alla sätt är bra utom dom dåliga & om tröttheten går över så kanske jag kan ta och tänka klart iallafall.


Fick iallafall klartecken att börja "arbeta" den 15:e OM INTE dom hittar nått elände på proven och här borde jag väll egentligen sätta in en bild på mina armveck :)


& sen sist då NEJ ingenting eller en massa FOTBOLL !!! & så har jag VILAT & VILAT....

 
 
Rondine

Rondine

31 augusti 2010 16:37

Hej där!
Längesedan...
Det där med ögat OCH blodtrycket, lät ju inte bra alls.
Du ser väl till att du får alla undersökningar som går?
Lustigt förresten, det du var med om bevisar min tes.
Har alltid upplevt att om man går till doktorn med en eller annan krämpa, kollar de blodtrycket
(till saken hör att jag alltid haft "bra", på gränsen till lågt tryck). Samma med pulsen.
Och då är man "frisk", enligt sjukvården.
Inte det minsta lilla blodprov för att inte tala om röntgen, eller ngt. annat prov heller för den delen, kan komma ifråga.
Så blodtrycket, verkar vara facit på om man är sjuk eller inte?
Kanske det verkligen är så, jag vet inte, har inga kunskaper på det området.
Jag menar bara att idag tas inte människors oro på allvar, sjukvården måste bara vara så EFFEKTIV som möjligt!
Hoppas du mår åtminstone lite bättre nu.

http://rondine.blogg.se

Anna

31 augusti 2010 17:52

tja här kör vi alla undersökningar och prover men kan tänka sej !!!
ibland är det riktigt JOBBIGT att känna sin läkare men det blir nog bra till slut !!!

hoppas allt är bra med dej :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 2 oktober 2011 08:12


    mmmm..... Mixade jordgubbar med ??? Gott var det iallafall.   temalista                365_foton_2011 hos akson                       ...

Av Anna - 2 oktober 2011 08:09


  "Jungfru Maria" här i ett helt fantastiskt glasfönster...   temalista                365_foton_2011 hos akson                         ...

Av Anna - 2 oktober 2011 07:59


    Den här antipaston var början på den absolut godaste middag jag nånsin ätit så ett litet tips om ni skulle vilja äta gott i Italien !!   temalista                365_foton_2011 hos akson               ...

Av Anna - 2 oktober 2011 07:57


         temalista                                365_foton_2011 hos akson                                                 ...

Av Anna - 2 oktober 2011 07:52


         temalista                                365_foton_2011 hos akson                                                 ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards