Alla inlägg under maj 2010

Av Anna - 16 maj 2010 23:07

men det får nog bli lite tv först...


imorgon NY vecka nya drömmar så


puss & god natt

Av Anna - 16 maj 2010 22:04

för alla träd !!!


nåja många vägskäl ska man korsa för att hitta RÄTT

men kan man någonsin vara säker på att RÄTT är RÄTT

hm

nåja "träd" har jag iallafall sett idag på min vända runt sjön...

&

lite komiskt var det för först cyklade junior och E runt sen tog jag samma vända undrar hur många som tänker påpeka det i veckan.


Och är gräset grönare på andra sidan häcken ???? misstänker att det nästan inte var någon som blev klokare av mitt inlägg, inte jag heller ska väll tilläggas....



Av Anna - 16 maj 2010 19:19

...så skönt med en vinst för tjejerna

15-0 satt riktig bra

& sen har vi hunnit med att titta på småtrollen som tränat, fixat med kioskkassan och ja LEKSTUGAN har blivit inspekterad :)

fullt upp alltså

och nu blir det att stoppa i sista maskinen och sen ta ett varv runt sjön - får se om jag överlever ansträngningen :( annars får jag väll hitta nån som kan göra konstgjord andnnig på vägen...

Av Anna - 16 maj 2010 11:07

en kropp eller egentligen hur mycket kan man blöda utan att det gör något ???


efter att ha blödit näsblod 2 gånger till under natten har jag en rätt trött dotter som ligger framför tv´n och sammlar krafter...

...lakan & täcken snurrar runt i tvättmaskinen och jag borde (för länge sen) ta en välbehövlig dusch.


För idag är det SÖNDAG och fotbollsdag först hemmapremiär mot Dala-Järna för Alexandras lag sen träning för dom små (eller inte min då men lite "möte" ska det bli) & däremellan ska vi försöka hinna ner och titta  på lekstugebygget....


Får se hur långt planen håller ???

Av Anna - 15 maj 2010 22:56

är mindre trevligt men nu sover hon iallafall den lilla.

Helt SLUT & det börjar jag oxå känna mej, kanske tog i lite väl mycket med "friskluften" idag men det var ju så skönt ute.

& medans jag setat med den lilla i knät har tankarna snurrat för VARFÖR ska det ens finnas barn som  inte förstår varför andra människor tycker dom är mindre värda ???

nja några riktigt bra  svar finns det nog inte på den frågan inga löften om att livet skall vara rättvist...


...så ännu ett olöst problem

*suck*


VARFÖR FINNS DET INGA LÄTTA FRÅGOR ????

Av Anna - 15 maj 2010 18:50

Som jag skulle ha kollat sommarkläderna INNAN värmen kom ???

fast här är det precis som vanligt....

...allt är en dag för sent !!


Men nu har iallafall dom små hittat en kartong och plockat ur det som passade så tro det eller ej...


DET BLIR TILL ATT TVÄTTA några maskiner innan kvällen.

Men nån gång ska man väll bli klar eller är det en önskedröm ??


Sen så har jag fått svar på ett mail om att "mitt" lag ska jobba på skolidrottsdagen - visst men NÄR frågade jag !!!

Jo då jag kunde ju bestämma det med dom andra aktivitetsansvariga.

SKULLE INTE TRO DET !!!

det ansvaret ligger ju på någon annan iår !!! (för visst var det väll så)

nåja blir jag sittande här så har jag inte en chans att komma ikapp...

Av Anna - 15 maj 2010 16:56

Ja hur många som helst faktiskt 3 timmar på skidstadion blev det.

Träffat en massa folk man aldrig träffar nu mer. Kul men ändå sorgligt att något som varit en sån stor del av ens liv ät helt borta.

SAKNAD

& längtan efter att kunna rida igen, kanske HOPPA men det får förbli en dröm...


Av Anna - 15 maj 2010 10:07

det lilla trollet har snurrat & låtit halva natten

&

sen vaknade jag vid 6

tog en  (2) koppar TE gick ner i tvättstugan

upp igen bara för att

SOMNA OM

men nu får det vara morgon på riktigt ...


,,,funderar på en 1/2 hästdag på lugnet & Dalahoppet  beroende på hur sessorna mår vid lunch

men

det känns alldeles för länge sedan jag såg nån hoppning !!!

&

fint väder verkar det bli SÅ kanske....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards