Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Anna - 25 maj 2010 22:50

fullständigt känslokaos


för just nu är alla tankar hos Viggo som är inlaggd igen - vilken KÄMPE han är önskar bara att det fanns något man kunde göra...


...så mitt i allt det en fotbollsmatch som kunde ha gett vem som helst magsår men vann gjorde dom våra juniorer och vem fick inte äran att avgöra jo

MIN JUNIOR  glad mamma och STOLTA småsystrar.

&

trevlig har jag varit oxå fast jag egentligen bara hade velat be nån dra åt... TRÖTT på vissa situationer man måste genomlida

sova

borde jag tänka på att göra för imorgon blev visst väldigt tidig !!! fast fint väder verkar det bli så O & jag får mysa medans sessorna är i skolan !!!!


Önskar en dag fylld av   & possitiva besked


puss & god natt

Av Anna - 25 maj 2010 17:40

ja då blev det inte bättre av att vara VAKEN !!!


först in på Rehab för att träna sen hem    ,och okey det kan väll KÄNNAS lite desperate housewives ibland men SLIT & SLÄP hela dagarna (eller det kroppen vill iallafall) sen i "kräk"kläder för en fika hos syster.

Komsikt att både ha hunnit med att träna och handla inne i stan och ändå vara hemma före 10.

Efter fika tog vi oss varsin vagn och traskade bort till kyrkan - spanade in lite  traktorer & gräsklippare medans vi letade oss fram till A-G grav för att titta på alla vackra blommor sen begravningen i fredags.

Lunch mot Pålsv innan O´s sovpromenad sen hann jag precis till skolan för att upptäcka att den lilla inte skulle vara med oss.

Babymys en stund innan junior talade om att han ändå skulle spela match ikväll & då blev allt plötsligt BRÅTTOM !!!

men middagen stod på bordet 16.15 och en timme senare ja då drog dom ner till planen alla 3  så datatid & en STOR kaffe åt mej innan jag traskar efter för att se sonen spela för första gången i år

(nåja han har ju spelat men nej jag har inte tittat).

Av Anna - 25 maj 2010 17:37

men det är ändå ett SVAR !!

klurigt nej inte alls - men det tåls att tänkas på

Av Anna - 25 maj 2010 10:02

...vadå Holywoodfru

JAG nja men hemmafru kanske får bli min nya kariär

  

...

Av Anna - 25 maj 2010 06:30

fast VARFÖR för sovit har jag ju gjort, fast med väldigt knepiga drömmar !!!

men

funscrape.com 

undrar om det är det undermedvetna som spökar ?


Svårt att bestämma VILKEN väg som är RÄTT nu men det visar sej nog till slut...


...och av nån konstig anlednig kom jag att tänka på



som jag såg i helgen.

Är det kanske så att man MÅSTE prova för att veta eller blir priset vansinnigt HÖGT om allt inte är så bra som man tror ???


Tänk om det ändå fanns ett facit...


...eller iallafall en möjlighet att ???

ja vadå ? inte såra nån skulle vara mest logiskt

men

HUR

???



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards