Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Anna - 7 maj 2010 23:32

årets första hemmamatch är avklarad & det med vinst !!!

vilken fredagsfest...

men vädret då ISVINDAR & strålande SOL men kröp man upp mot väggen JA då slapp man iallafall FRYSA ihjäl men vårpirret finns där iallafall   

&

ja våren har gjort sej påmind på fler sätt IDAG började känna mej så konstig i halsen men sjuk är jag inte bara lite björkar som håller på att slå ut fast det känns som ett ilandproblem efter vad som hänt med sötaste Viggo idag för när allt verkade gå så bra ja då får han blodförgiftning hjälplöst att inte kunna hjälpa. Men tänker på er gör jag iallafall... (får väll ge mej ut på lite "dåligheter" så ni får nått att skratta åt mitt i allt elände, fast tyst väggarna kan ha öron   )


men först en god natts sömn (hur det nu ska gå till när jag sov 11 timmar inatt...

VARFÖR ???? trött kanske....

Av Anna - 7 maj 2010 15:48

...hoppas jag iallafall !


men har det hänt något då

NEJ

tröttast på att ha ont är jag iallafall

men

det kunde vart värre !!!!


Så uppdateringar KOMMER mellan tvättstuga  & fotboll

för ja den här helgen sätter det igång igen

& det är bara att ta ett djupt andetag följa med...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards