Alla inlägg den 6 april 2010

Av Anna - 6 april 2010 19:48

var inte bara mitt

för igår ringde syster och sa att det nog va dax att förflytta sej in mot förlossningen under kvällen.

Så vid 22-tiden vandrade jag ner för backen och satte mej i deras soffa för att  titta vidare på TV helt säker på att jag inte skulle kunna somna innan dom ringt men 5 minuter senare sov jag sött & vaknade 1 timme senare.

Strax därefter fick jag ett sms hemifrån om en "storkusin" som tyckte allt var så spännande att hon inte kunde sova.

Så storebroren fick hoppa i kläderna och rulla ner med henne, så stoppade Angelica i säng innan jag släckte och JA somnade OM !!!


Drömde sött att jag & A-K var ute på en hissfärd nån stans medans jag hörde nån som ropade MAMMA men nej då jag hade visst inga barn med mej i drömmen !!!!

OOOPPPS... Olivia hade visst vaknat undrande vad JAG gjorde där mitt i natten, försökte förklara men nja hon var mest intresserad av välling.

Så strax därefter sov vi alla 3 gott fram till morgonen... Så gott att vi missat MMSet som kommit. En bror / kusin / systerson var född...

Lilla VINCENT !!!




Av Anna - 6 april 2010 15:35


ja i natt kom han

VINCENT

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards