Alla inlägg den 4 april 2010

Av Anna - 4 april 2010 20:23

UTTRÅKAD


kryper i kroppen

men kan samtidigt inte komma på

VAD

jag ska ta mej till med

hoppas kunna komma till ro i tvsoffan

eller så blir jag sittande

HÄR


Av Anna - 4 april 2010 18:51

VÅREN

solglasögon PÅ

&

ett leende på läpparna

Mötte en hel massa påskfirare som var ute och njöt

roat vissa

förbryllat andra

&

förhoppningsvis väckt lite LÄNGTAN


Och just nu önskar jag att det var en helt vanlig måndag imorgon eller för egentligen behöver jag varje minut av den här helgen för att orka börja om på tisdag.

Tacomiddag med barnen har det hunnits med och nu ska jag lägga mej i badet sen blir det mammafix och tv-tittande.

Av Anna - 4 april 2010 14:31

men efter att ha tittat- lyssnat - klämt & stuckit (naturligtvis) så konstaterade dom VIRUS !!!

Så hem och vila sej iform själv tänker jag ge mej ut och vandra mej i form !!!

Av Anna - 4 april 2010 10:56

ta gärna fram solstolen & filten tills i eftermiddag

ett glas vin hade oxå smakat bra


spring flowers bunny 

Av Anna - 4 april 2010 08:39

& JA känns så skönt att vakna a SOLEN !!!

Borde väll kasta mej i SKORNA och ta en vända men känns som om jag har "lite" tidsbrist om vi ska vara inne i stan till 12 så det får bli en eftermiddagsvända.


Pratade just med en  "trött" sjuksköterska på sjukvårdsrådgivningen tänkte önska henne en rikgtigt GLAD PÅSK !!! men snart om nån minut ska all hennes negativa energi ha försvunnit ur min kropp.

& efter en varm dusch ja då finns hon inte mer...


Synd om Alexandra som inte verkar bli något bättre får se vad dom säjer men troligtvis är det ju bara en VIRUS !!!

men till er andra

UT & NJUT AV SOLEN !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards