Alla inlägg den 2 april 2010

Av Anna - 2 april 2010 22:41

är det en ny dag imorgon

för idag kommer inte att platsa på någon topp- eller bottenlista

en dag bara.  Tappade fokus på livet & orkade inte var HÄR & NU men visst så kan det bli ibland. & snart i drömmarnas värld hoppas jag ENERGIN   kommer tillbaka.

SAKNAR...


puss & god natt

Av Anna - 2 april 2010 17:26

dax att lägga i sitsta tvätten (för idag)

sen blev jag överröstad och ska laga Amerikanska pannkakor till middag (hur påskigt är det ???)

funderar på om jag ska orka dra igång något nytt projekt eller bara vara ikväll ???

En rikitigt LÅÅÅÅÅÅNGFREDAG har det iallafall varit & det säjs att det är nyttigt att ha tråkigt....

funscrape.com 

Av Anna - 2 april 2010 15:36

varje gång jag ska byta lakan blir jag TRÖTT på allt som borde ha rensats bort för länge sen.

Så IDAG tog jag tag i problemet och nästan löjligt men 20 minuter och en säck senare ser man faktiskt vad som finns....


... börjat med att tvätta har jag oxå gjort


VANSINNE

nej men känner mej UTTRÅKAD idag...

Av Anna - 2 april 2010 12:48

har några fönster som behöver putsas

kusinerna längtar efter vad som döljs i

men den som väntar på något gott...

Av Anna - 2 april 2010 12:38

& önska Glad Påsk

men nej det blev väldigt fel

FÖRLÅT

kanske jag borde säja men för vad, att jag KÄNNER !!!

Däremot känns det inte så bra att se smärtan i dina ögon men det här är livet

mitt - ditt - allas

tyvärr  kanske våra vägar koliderar just nu  fast ändå hoppas jag att du får

en rikigt

GLAD PÅSK !!!

Av Anna - 2 april 2010 08:14

vaknade med ett leende på läpparna idag

mindes tillochmed vad jag hade drömmt & undrar

Vad & varför drömmer vi det vi gör

är det vårt undermedvetna som spökar eller bearbetar vi känslor - händelser vi upplevt ???


Annars har väll natten varit sådär, Alexandra har vaknat några gånger och haft ont i halsen så i med honungsvatten. Men när jag nyss skulle fråga henne hur det var DÅ hade hon somnat om...


...Kanske borde hoppa i skorna och ge mej ut på min morgonpromenad ???


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards