Alla inlägg under mars 2010

Av Anna - 27 mars 2010 13:05

bara ÄR jag

tagit ett stort glas kaffe med mej och sitter här

öronen ja dom har jag stäng AV om så bara för 5 minuter

tvättmaskinen jobbar och jag borde försöka få en överblick på vad som ska göras innan kvällen

MEN

nej PAUS var det som behövdes

tid att ta in ORD från ett möte tid för MINNEN tid för...


...alla dessa känslor


KAN INTE - KAN

VILL - VILL INTE

FÅR INTE - MÅSTE


åh tänk om det fanns några enkla val här i livet

men


funscrape.com

Av Anna - 26 mars 2010 19:25

funscrape.com


vissa uppskjutna & vissa oväntade !!!


Så har den här dagen varit...

Först blev det morgonpromenad (& nej jag har inte ens tänkt på nästa träningsschema) vandrade som vanligt över kyrkogården & idag med känning av våren   .

Sen när jag kom uppför backen i Vasalund (gustav vasa drog visst dräigenom en gång) kom det en bil uppsmygande brevid, Kerstin som ville prata så sagt och gjort hon åkte & jag gick (så nu har dom något att prata om därborta)

SKOLAN eller problemen som FINNS & dom vuxna vägrar att SE (vissa iallafall) & nej det kan aldrig vara ok att hoppa på någons väska eller  med ord kränka vissa barn & där dom vuxna till försvar säjer att dom som beter sej ialla fakiskt inte mår så bra (hade jag nog kunnat räknat ute alldeles själv) GRÄNSER måste iallafall dom VUXNA sätta !!!

nåja glada över att ha dom barn vi har såg jag min chans att vända när hon svängde av mot sej.

Sen hemåt & då dök nästa bil upp. OM JAG ville ha LIFT ??? nej men prata med Karin en stund det hann jag med...

På vägen hemåt kännde jag faktiskt av "våren" alldeles pirrig i hela kroppen   

Sen ett möte som skjuts på framtiden (nästa vecka hoppas jag)

Lite städfix med sonen innan det var dax att hämta upp dom små i skolan och samtidigt bege oss mott BLG !

Klädbyten på LIndex  & när jag skulle prova en klänning grorde jag en "upptäckt" för ojdå vad min bh hade blivit STOR !!! ilandsprolem, klänning blev det iallafall INTE  men  det  slank ner en del annat åt sessorna.

Helghandling på Maxi sen hem för att lösa ut Alexandras mat på apoteket upp ner med soppåsen & ÄNNU ett MÖTE tid för lite   (men mycket VILL HA MER)

Pizzamiddag med ett glas RÖTT & nu blir det

Av Anna - 25 mars 2010 22:28


funscrape.com

& börja ett nytt kapitell i LIVET !!!

men nu mina vänner


puss & god natt

Av Anna - 25 mars 2010 19:10

filat mina stackars fötter

för som dom såg ut fanns det inte en chans att man skulle kunna kliva i några vårskor

& trots all snö så blir det ju VÅR på riktigt nån gång

Så nu ska jag smörja in dom bortglömmda kroppsdelarna (båda 2)

Sätta mej i soffan och ta en liten "paus"



Av Anna - 25 mars 2010 16:32

LIVET

eller iallafall något

annat än just NU

fix & trix men ändå ingenting som blir riktigt bra för det mesta.

ENERGI

finns det att köpa någon stans ???

eller TID (ibland)

&

LYCKAN

finns den ????

men nej det är väll ingen ide att sitta här och grubbla

MIDDAGEN ska fixas

& sen full fart framåt...

Av Anna - 25 mars 2010 13:29

VAR JAG


som hade det   


får ta och skriva en handlingslista istället...


SEX

Av Anna - 25 mars 2010 13:24

minuter till övers ;)


hm....

Av Anna - 25 mars 2010 13:04

som fortfarande ligger kvar


  

  

men hur var det då för 1 år sen ????

SNÖ-SNÖ-SNÖ



 

& garavstenen längst till vänster tja den är den samma som  på kortet från i år...



Så lite mer snö är det allt.

  

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards