Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Anna - 13 mars 2010 17:07

...eftermiddagen


Skjutsat Angelica bort till E & nu blir det "finmiddag" eller varmkorv iallafall...

Av Anna - 13 mars 2010 13:37

...men jag


orkar faktiskt inte ta mej ut

(sova) framför tv´n en stund

sen


????????

Av Anna - 13 mars 2010 12:06

... & shopping

   

 Så vårkläder på & så en vända till BLG !!!

Örhängen till E som ska ha kalas ikväll en glass hann vi oxå med på vägen hem men nu LUNCH !!!

Av Anna - 13 mars 2010 07:31

...gårdagens NYHET


jag ska inte bara bli

Moster - Rosa

snart 

utan oxå

Faster - Rosa
i augusti


åh så SKOJ !!!



Tänker på mina barns funderingar om hur många kusiner man skulle kunna få på 1 år så hinner nån med tvillingar oxå har dom spått helt rätt...  



Av Anna - 13 mars 2010 07:15

..då


efter min morgonpromenad blev det frukost med JUNIOR

sen så vandrade vi ner till syster och drack lite KAFFE

Olivia fick lite "ensamtid" med Andreas så dom gick igenom några Album

&

när sonen kallade x för pucko (skoj bara) ja då sa den lilla  - NEJ inget pucko. x

För sköna dom där 2.


Uppför backen igen - LUNCH - & skjortstrykning åt sonen som fick åka på begravning.

Jag vandrade ner till Pålsvägen igen där sessorna anlänt sen var det hög tid att ge sej ut  i SOLEN !!!

massa lek & bus tills det var dax för "vilopaus" så dax för dagens 2:a promenad, den här gången med vagn... och barnet SOMNADE !!!

Sen dök bror upp med båda barnen, junior kom tebax & på vägen in tog han med en vaken Olivia !

Tid för FIKA en stunds kusinbus innan alla åkte (mot Östborn & Flen) kvar blev jag med 3 sötisar. Plan A var att ha pizza/kebabmys men Alexandras mage ville inte riktigt det så Kyckling fick det bli...

... dupplobygge & lite disco innan Lasse kom hem själva tog vi en vända förbi ICA innan fredagsmyx framför Let´s dance !!!

Av Anna - 13 mars 2010 07:10

...2 dygn


efter varje gång jag varit på gymmet

innan

kroppen (eller mest axeln) börjar fungera igen

så frågan är hur ska man få saker och ting att FUNGERA

idag blir det iallafall lugnt först måste inhandla ett paket till E´s fest

IKVÄLL

sen skulle jag bara vilja sitta still och NJUTA av SOLEN !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards