Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Anna - 1 mars 2010 23:02

...ibland


tog 4 hasselnötter av Alexandra bara för att det är SÅ GOTT & vips känner jag att jag sväller i halsen - kliar i ögonen - snuvig - har väll aldrig reagerat så på något jag stoppat i munnen förut. TRÖK !!! nåja lugnar nog ner sej om ett tag nu sängen nästa...


puss & god natt

Av Anna - 1 mars 2010 19:49

...läst


ja nån hade iallafall fått stilla sin nyfikenhet idag (bra va´) själv visste jag ju redan...

...så är det !!!


snart hög tid att slänga sej i soffan och titta på familjen annorlunda !!!


Av Anna - 1 mars 2010 17:51

...men kul


(ibland då)  börjar se botten eller snart iallafall

men Alexandras garderob är iallafall klar -  kopierat hennes senaste läkarintyg har jag oxå hunnit med (tack ♥       för det ) 

hämtat ut biljetterna tills på torsdag... & blev riktigt glad när rasten på vägen hem var på "gävle bro" där går ju iallafall maten att äta !!!


& snart dax för middagsfix

Av Anna - 1 mars 2010 14:40

...hur



mycket kläder man kan ha ????

nåja hon behöver ju inte frysa iallafall... och just nu håller jag på med "tvätten" ska bli så skönt att se botten i tvättkorgarna (för nån timme iallafall) & helt underbarat med NYTVÄTTADE LAKAN  till kvällen gissa om det finns olika saker att gå igång på så "trappträning" med en liten paus   då och då.... INTE ALLS FEL i snöstormen.....

Av Anna - 1 mars 2010 10:25

...blir det  GARDEROBSKAOS


rensning hos Alexandra !!!


Ganska okey att göra det när man inte har tvättat på över en vecka...



Av Anna - 1 mars 2010 08:08

...som


börjar med snö

tror att "Xynthia"  är på väg förbi så en innedag med massa fix efter all sjukdom är vad det får bli....

Men först en stund HÄR tillsammans med min tekopp och lite datatid....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards