Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Anna - 20 februari 2010 18:58

...eller vill gå ut


tja då var det bara till att försöka ha det MYSIGT här inne

sessorna har bakat chokladbollar (farligt gott)

själv har jag skrivit in juniors fotbollsmatcher (fram till uppehållet iallafall) för att faktiskt förstå att det kommer att bli vår !!! om inte snart så nån gång...

Sen la jag mej i soffan med ansiktmask på och min 1:a "julklapp" som kom i veckan

nejdå det var inte det här nummret utan årets första...

... så medans ansiktsmasken gjorde sitt drömmde jag med bort till det "stora huset" ...


annars nja inte orkat göra något vettigt alls (förutom MAT) hoppas att snuvan ger med sej till imorgon, skulle behöva traska mina sista 60 minuter !!!! men ikväll  då

MELODIFESTIVALEN med sessorna samtidigt som min nya "favorit" får göra sitt !!!

Av Anna - 20 februari 2010 08:45

...snuva


ja förkylningen den verkar ha kommit på besök & jag som tycker att det räcker med min vanliga "trötthet". Angelica hade iallafall en underbar förklaring

- men mamma du kanske inte har feber, för du har ju faktiskt legat under täcket hela natten och sånt kan man bli varm av !!

fast ska man nu bli förkyd ja då är det här nog en rätt bra helg då jag vägrat att planera något efter förra helgens race.

Så lugn och ro och en massa TE !!!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards