Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Anna - 10 februari 2010 20:15

...  


LUGN & nån salva att smörja in. Men VARFÖR tja det är det ingen som vet, fast normalt var det iallafall inte. Och är det inte bra till måndag ja då får vi se...


Trök när det är jobbigt att både gå ut & gå + sitta vid datorn. Fast EN LITEN STUND av varje hoppas jag att klara av.


& bara för dom som förstår

 Mia - nytt konferansbord   

A-K -  jag är INTE feg (tror jag) bara enarmad   



men NU blir det ryggläge (åh inte som NI tror) ensam i sängen !!!

trött och frusen

ska ladda för en fm på "öppnis skolan" imorgon då lilltroll frågade VARFÖR jag inte var med hennne dit   - i förra gången & jag svarade att det var väll bra att gå dit med mamma & visst var det det men jag hade sagt att jag skulle vara med. SÖTIS !!!


nåja det här är nog allt för idag


puss & god natt

Av Anna - 10 februari 2010 13:21

..att


springa ner till skolan och hämta ett gäng med tjejer !!!

&

kanske en sväng förbi vårdcentralen med min handled

  

Av Anna - 10 februari 2010 08:33

...på


att torktummlaren ska bli klar sen blir det bus med lilla O fast som hon sa jag är INGEN liten O mer !!!

bus blir det iallafall....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards