Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Anna - 7 februari 2010 22:10

...rensa tankarna


när man är ute och går fungerar inte alltid lika bra. Som idag när jag verkligen kände att jag behövde tänka på INGENTING & bara samla ny energi !!! ja då började det med att jag fick stanna för en bil vars chaufför fick mej att börja tänka på NÅGON och under de 90 minuterna jag var ute och gick då var det inte direkt INGENTING jag tänkte på utan VÄLDIGT mycket. Och för att alla nu ska "våga" fortsätta läsa blir det inga detaljer...


...fast att det kommer att bli bra tvivlar jag inte en SEKUND på så kanske var det ödet tillsammans med  som ville berätta något för mej !!!


Av Anna - 7 februari 2010 19:55

..mörker och kyla :)

Av Anna - 7 februari 2010 12:15

...att gå ut igen


brrr iskallt men SOLEN har äntligen tittat fram igen så nu är det bara lite VÄRME som saknas     får se om det blir en "liten" vända ikväll när junior kommit hem... MÅSTE ta tag i träningen igen och få lite tid till att  TÄNKA för just nu känns livet  lite förvirrat så en stund med mina tankar & lyssna till   ....


...men först en massa hemmafix - lunch kanske ???

Av Anna - 7 februari 2010 09:14

...läsning


När pappan till 14-årning säjer att man ska ha koll på vad barnen har för sej på nätet

men VARFÖR förstår inte dagens tonåringar att man faktiskt inte är den man utger sej att vara & hur kan man få för sej att träffa en helt okänd människa alldeles själv ????

För tyvärr händer det ju saker gång på gång !!!!

Så jag lite mer dialog föräldrar & barn vore nog BRA och helst innan "barnen"  är 14 & på väg att träffa någon....


...eller har jag FEL ???

Av Anna - 7 februari 2010 09:00

...SOLEN !!!!


men just är det iallafall så snart kanske den dyker upp !?!?! 

sitter just nu och funderar på om (lite) & hur ont jag har i handleden för TVÄTTEN borde nästan göras något åt IDAG !!!  innan den helt tar över badrummet

sen

MÅSTE jag komma ut på en promenad för nu blir det skärpning bara 3 veckor kvar och 2.3 kilo så TVINGA MEJ någon ????

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards