Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Anna - 6 februari 2010 23:16

...och frågan är


GICK RÄTT LÅT VIDARE ?????


nåja skulle inte ha något emot att vara med på efterfesten i ÖREBRO efter 2:a chansen.


Skönt att se något annat än sin egen soffa en lördag kväll !!!

& jag säjer bara

BÄÄÄNGT :)


sen hade jag en fundering på bussen hem ??? för hur f-n kan någon tro att man saknar ett hålslag mer än en person ???? men fyllelås på mobilen ikväll så



puss & god natt

Av Anna - 6 februari 2010 16:50

  

...

Av Anna - 6 februari 2010 15:20

...vakna till liv !!!!


upp på byn och handlade det sista för middagen och   vilket fick mej att LE !!! men nu är det dax att leta fram lite kläder....

fundrars på VAD !!!

Av Anna - 6 februari 2010 13:25


första deltävlingen i Ö-vik

& jag har inte en susning om vilka bidragen är men jag och sessorna ska ta oss in till åsgatan för trevligt sällskap & lite VIN !!!

Iochförsej är dom fortfarande lite häniga men det blir ju inte sämmre av att byta soffa en stund och när jag nu äntligen  lyckats med att tvätta håret ( kunde nog ha behövt lite hjälp   men frågar man inte så....) SÅ nu är det bara till att vila sej iform...




Av Anna - 6 februari 2010 08:43

...som oinbjudna gäster


För naturligtvis så reagerade sessorna på 2:a svinsprutan,

Alexandra fick ONT i armen och lite feber

medans

Angelica minsan talade om att det inte var något fel på henne !!! till 2 inatt då kom febern

så idag blir det innedag !!!

Men än så länge SOVER dom !!!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards