Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Anna - 1 februari 2010 22:52

...sova




puss & god natt

Av Anna - 1 februari 2010 19:39

...   bestämma


några minuter iallafall men åh så glad man blir   

Av Anna - 1 februari 2010 18:38

...att tappa bort nyckeln


På väg ner till tvättstugan inser jag att det inte sitter nån nyckel på nycklbandet

*suck*

nej fästet där den satt är AV !!! så nu är frågan ligger den nånstans under en massa snö eller i juniors ficka ELLER....


ja alltså är allt precis som det brukar KAOS !!!

matt blev ja iallafall  men  just nu finns det inget att göra åt ELÄNDET så det är bara att skaffa sej en plan B...

Av Anna - 1 februari 2010 16:20

...och snöstorm


först blev vi lite sena i morse så när jag lämnat sessorna i skolan ja då vandrade jag ner till syster för lite vällingmys i soffan...


Sen blev det lek & bus + lite tvtittande på favoriterna

medans jag och Fia tittade igenom dom "små" babykläderna och nja O hade lite problem att komma i  vinteroverallen i stl 56.


Sen så tog vi oss en snöpromenad i vagnen (brrr) innan lunch efter mat och lite mer lek var det dax för att hämta hem mina änglar. Så vi vandrade upp till skolan & innan vi vände hem blev det en sväng till distriktsköterskan med Alexandras tå (eller mellan 2 tår) vilket visade sej vara fotsvamp. 

Medans vi ändå var på vårdcentralen passade vi på att titta förbi Karin på kontoret    sen snöpuls ner till Pålsvägen - fika - lek innan det var dax att gå hem mot TVÄTTSTUGAN !!!

Så första maskinen är strax klar och jag har hunnit med att varit till Apoteket - kollat hur det går med "nålprojektet"   och börjat med middagen.....


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards