Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Anna - 11 januari 2010 22:54

...är det att


krypa ner i en kall säng :( 


hunnit en del men kanske inte allt jag borde så nya tag imorgon. Först på schemat står ÖF med O fast innan det måste tvätten upp !!!

 hur jag nu ska komma ihåg det  och på önskelistan står ;)

men nu


puss & god natt

Av Anna - 11 januari 2010 19:49

...eller


Angelica frågade om vi inte kunde bada tillsammans, låg där och pratade om hur hon haft det i skolan och minsan har hon inte skaffat ny pojkvän igen (tappat räkningen nu) men iallafall hade hon haft det bra...

...efter ett tag satte hon sej up och frågade hur man kunde se att nån var kär ???

jag undrade om hon menade hur man kunde känna ??? då tittade hon allvarligt på mej och sa, nej jag menar som när du gör så där med håret när du är med....


...så frågan är har hon läst sin mamma rätt eller är hon helt ute och cyklar ?????


Av Anna - 11 januari 2010 19:27

...bilder


Angelica har "fastnat" i datorn medans...


  

Melker busar runt på golvet !!!!


Sen blev det Playstation och mys framför brasan...

  

...medans Melker fortsatte busa med bilarna :)


Sen gick den lille och sov medans vi fortsatte vårt soffmys & föräldrarna drog på fest !!!!


  

Och så här glad blev han när han vaknat & fick se kusinerna men trötter somnade strax om på mosters arm...

Av Anna - 11 januari 2010 16:19

...på min riktiga "rivstart" och känns som om jag fått till det riktigt bra faktiskt !!!

Långpromenaden ställde till det lite men det jämnar nog till sej innan veckan är slut,,,


...måste bara få i mej lite mer fet och protein men övning ger färdighet har jag hört !!!


Energiberäkning

Protein [g]
Fett [g]
Nettokolhydrater [g]      Fibrer [g]
 Energiförbrukning (Kcal)
Av Anna - 11 januari 2010 15:17

...mil


fortfarande lite för kallt men vad gör man inte för den goda sakens skull

  

otroligt vackert är det iallafall så efter att ha förmiddagsfikat (bara kaffe)

hos syster ja då ställde jag mej på vågen & den visar MINUS fast jag bara haft en "fuskstart" !!! 

så har jag fått ett till "viktmål" för det vore väll attan om jag inte skulle kunna väga mindre än lillasyster iallafall där islutet av mars ;)

för just nu skuljer det x antal kilo och både hon och bebisen måste ju öka lite dom här sista månaderna !!!

Efter det  gav jag mej ut och njöt av "vintern" borta vid tômta var jag väldigt glad att

   

det inte är "badväder" för jag känner inte riktig för att hoppa en bikini ÄN !!!

men snart, hoppas jag !!! 



Av Anna - 11 januari 2010 09:14

...och plan A blev till plan B


För idag ja då hade jag tänkt att ta och städa det sista i lägenheten - ta en långpromenad - tvätta !!!

men nu är vattnet avstängt & ute är det  fortfarande - 25 !!!

ska kila ner och se efter om jag kan ta och tvätta lite tidigare annars - ja då blir det till att trakasera syster eller nån annan stackare... 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards