Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Anna - 9 januari 2010 21:06

...öppna spisen


Melker han sover, jag & Angelica vi sitter och myser medans vi (eller hon iallafall) tittar på robinson.

&

ja vi äter lördagsgodis men varje gång jag stoppar handen i påsen då tänker jag på...

...hm  

Av Anna - 9 januari 2010 16:07

...kungen


Eller prinsen egentligen men nej där var det ingen HEMMA !!!!


En lång vinterpromenad blev det iallafall, skönt med lite normalt vinterväder istället för iskylan vi har haft därhemma... 


...så medans syster sitter med toning i håret ja då tog jag mej lite datatid :)

Av Anna - 9 januari 2010 11:45

...blev påmint


När jag försökte muta nån med godis igår ja då blev det NEJ !!! så nu har jag ännu mer motivation !!!!

MÅNDAG blir det full fart så min första rivstart - smygstartsvecka ska bytas ut mot... ja just det RIVSTART !!!! 

Av Anna - 9 januari 2010 10:36

...då följde kylan med


- 24 när vi vaknande, sitter och har soffmys !!! 


resan ner, ja när vi äntligen kom iväg 2 timmar för sent (tur man kan utnyttja tiden ;) ) då blev det middag redan i Borlänge på Max bra näringsintag :) och sen fick junior öva mörkerköring, utan stereo - TRÅKIGT - fast junior själv kan ju vara rätt underhållande för vad f-n menade han med att säja;

- mamma du kan ju inte bo på andra sidan sjön, det är ju så "desperate housewifes" !!! & hur gick tankebanorna då ???? får man kanske en trädgårdsmästare på köpet ;) eller menar han helt enkelt.... tja vem vet !!!


men nu ska jag var lite social så ha det...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards