Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Anna - 8 januari 2010 15:51

...fick det bli ;)


sen fick jag lite mer tid över men då ramlade det in en storasytster

(MIA SKRATTA INTE, hör dej ända hit SNÄLLA SLUTA)


så nu sitter jag här väntar på att mor ska komma hit och kabla igång bilen, junior ska hoppa ur duschen. Att allt ska bli klart helt enkelt ´sen Flen nästa får se hur mycket bloggande man kan tänkas hinna med....



Av Anna - 8 januari 2010 14:49

...eller nått


den lilla har liksom tröttnat på att VÄNTA !!!! men den största ja han jobbar ju en hel timme till & hon ligger på golvet OCH !!!!


Till tandläkarn har vi illafall varit 1 hål 1 tappad lagning och så skulle dom "nya" tänderna plastas. Eftersom det var ISKALLT ute ja då gick vi in lite tid på vägen ner och hann förbi Karin en vända   nån som jag inte hunnit med (idag heller) vet tja gissa det ni ????


Nåja dax att diska upp det sista innan junior gör entre ....


(& så är jag nyfiken på vad det blir för bil till kvällen)

Av Anna - 8 januari 2010 09:32

..en föraning igår


För nu är det - 30 igen och inte direkt något promenadväder, men Angelica ska till tanläkaren så ut måste vi en vända.

Sen blir det packning och leverans av Alexandra som ska tillbringa helgen hos mormor & morfar, gå på "Björborevyn"  och bara ha det bra...


...vi andra 3 ska ta oss en Flentripp och barnvakta Melker imorgon kväll så avfärd så fort vi fått en bil och junior híttat hem !!!

Själv hoppas jag på lite mildare väder där söderöver - syre - står nämligen högt upp på önskelistan !!!


Men först ska jag ta mej en trappa ner och se efter vad dom håller på med därnere....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards