Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Anna - 7 januari 2010 23:17

...jag aldrig


Kommer i säng på kvällarna ??? visst jag har varit ute, tittat på tv men det var flera timmar sen och har det blivit något vettigt gjort sen dess... så imorgon blir det alarm på 08.00 om inte junior lyckas hinna före när han ramlar iväg till jobbet !!!


Så kvar idag


puss & god natt

Av Anna - 7 januari 2010 20:50

...särskillt smart


Men skönt var det, blev så fruktansvärt rastlös och gav mej ut i mörkret och kylan och nej det blev ingen långpromenad men 4 km är iallafall bättre än 0 !!!


Så nu ska jag göra iordning en STOR kopp te sätta mej i soffan och titta på

Av Anna - 7 januari 2010 18:15

...tider


Ja då sitter man här och VÄNTAR på ett klartecken om bil till helgen, skulle ju vara rätt trevligt att VETA !!!


Nejdå jag är inte irriterad inte det minsta men rätt trött på eländet. För först tänkte jag ta mej ut på en promenad men MINUS 22 grader ute så det får bli i den stora framtiden. Plan B var att bara vara i TV-soffan men bara för det är det ingenting på dumburken.


Får ta mej en vända runt till era bloggar och se hur ni har det ???


Av Anna - 7 januari 2010 15:46

....



Äntligen, äntligen blev det 5 minuter över !!! eller inte för alla inblandade fast om jag tittat på klockan borde jag ha förstått !!!!!


*suck*


Iallafall har vi varit nere hos syster & co och om man vill ha lekförslag åt små sötisar, surfing !!!

nej ni ibland kan dom mest konstiga lekar vara dom roligaste - lunchat lite - myst framför brasan för ute är det fortfarande svinkallt men bara för det har sessorna fått för sej att bylta på sej och dra en vända till pulkabacken :) och ja dom behöver komma UT lite så kanske dom kan trötta ut sej och somna i tid till kvällen... Själv är det hög tid för middagsfix, väntar hem en HUNGRIG snickare innom kort:

Av Anna - 7 januari 2010 10:49

...med


1. Sandra - KOOMMA HITT

2. Angelica- KOOMMAA HHIIITTT

3. Anna - Anna oxå kommat hit !!


Så lite frukost - påklädnng - och sen går vi ner till lilla O

Av Anna - 7 januari 2010 09:11

...därute



Sakta men säkert på väg tillbaka mot livet igen, hoppas på att komma ut en liten stund idag !!! När det nu bara är minus 20 ute fast än är det lugnent som råder...

TYST i hela huset tror jag ???

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards