Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Anna - 2 januari 2010 20:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna - 2 januari 2010 20:30

...men tyvärr helt sant !!!


både vägt och mätt mej idag ;( så nu finns det ingen återvändo

Hur mycket och hur stor jag är håller jag för mej själv ett tag men kommer att dela med mej av mina resultat !! ska försöka mej på en "före" bild oxå !!! för snart väldigt snart är det tid för bikini igen !!!!

Av Anna - 2 januari 2010 20:03

vid lucia kom SNÖN ja och dom dagar de inte har snöat ja då har det varit

KALLT men det är ju VINTER !!!


lucia på ÖF -  körkonsert i kyrkan

  

dubbelkalas hos Blomkvist  - O bakar julgodis för första gången !!!


mer LUCIA här med sessorna

  

pulkaåkning & adventsmys


mera körsång & julfest med tomtebesök

  

sång vid krubban på julaftons förmiddag sen en massa julfirande  

och tillslut en 60-års/nyårsfest !!!


Ja det var 2009 det.....

Av Anna - 2 januari 2010 19:47

oxå en månad fylld av allt och inget !!!!

  

& månadens höjdpunkt var iallafall när jag & Alexandra åkte till

STOCKHOLM

på matmässa & shopping !!!


Av Anna - 2 januari 2010 19:39

Var GRÅTT !!!

  


men en helg hos Gammel i Ludvika, med eldning och kusinbus !!!

Av Anna - 2 januari 2010 18:07

en månad fylld av vanligheter

lek i klätterträdet

massa bus med lilla O & som jag tog med mej på några cykelutflykter

  

och naturligtvis fotboll - fotboll - fotboll !!!!!

  

Av Anna - 2 januari 2010 17:54

började med en roadtrip till

High Chaparall tilsammans med Mia & halva hennes barnaskara....

  


några sista baddagar


  


& en heldag i Åg som avslutning på sommarlovet


  


slutade augusti gjorde vi i Flen på Melkers dop


  


Av Anna - 2 januari 2010 16:52

...trotsat kylan


och varit ute lite idag först blev det en promenad för att kolla om det fanns någon is spolad nere på skolan (gjorde det inte) & fylla på kyl & frys som gapade rätt tomma !!!


sen ringde liten O så vi eller jag vandrade medans dom andra 2 tog skidorna ner på lite fika :) kusinbus & lek !!!!


& nu blir det slötid fram tills middagen !!!

just ja invägning har jag oxå hunnit med :) men den får förbli hemlig än så länge....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards