Alla inlägg under september 2009

Av Anna - 26 september 2009 10:16

...får hjärnan att klarna

iallafall tror jag det

mitt i allt bloggande har jag och junior olika uppfattningar om

det gör ont att tatuera sej eller inte

AJ

annars skulle jag nog gärna ha en (tror jag)

men det jag egentligen håller på med är att få alla att vilja samma sak

om det går bra

????????????????

en plan var att åka till ridklubben som firar 40-års jubileum idag

skulle vara nån show vid 13-tiden men

rosa kjol i stallet.....


som ni förstår går det inte så bra


nåja nu är kaffet iallafall slut & jag är inte ett dugg klokare...

men vet vad jag saknar ;)

Av Anna - 26 september 2009 08:31

kikade förbi och läste om dagens tarokort ...

Så om jag tänker på dej ;) hm...

får väll försöka få något gjort här hemma istället :)

Av Anna - 26 september 2009 07:23

...somnade så tidigt som igår :)

skönt nja vaknade mitt i natten och undrade var jag var

vilket är fruktansvärt konstigt eftersom jag ALLTID sover i min säng

kan ju delvis berott på gårdagens disskusioner...


Var iallafall till Valbo en vända *ler* därav mitt något förvirrade inlägg från Media Markt

- fast rätt skoj att dom har datorerna uppkopplade

Så medans Mia shoppade testade jag - rättvist !!!

köpte hon INTE men Alexandra däremot tyckte nog att hon borde gått hem med en....

Sen blev det fika på Waynes !!!

Lite småsaker som tjejerna behöver innan

IKEA

skönt att bara strosa omkring lite

kom iallafall hem med det jag skulle haft

TVÄTTKORGAR & 

NATTLAMPOR (till sessorna) lila till Alexandra & svart till Angelica


Av Anna - 25 september 2009 21:33

...for you ;)

 

Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain

If I see you next to never
How can we say forever

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I took for granted, all the times
That I though would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now

Oh, can't you see it baby
You've got me goin' CrAzY

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I wonder how we can survive
This romance
But in the end if I'm with you
I'll take the chance

Oh, can't you see it baby
You've got me goin' cRaZy

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

 


 
Av Anna - 25 september 2009 14:07

...ja det här känns faktiskt väldigt puckat ;)

mot ikea istället...

Av Anna - 25 september 2009 11:29

...hade behövt haft någon att värma dom på ;)

inte så där helmysigt att ta sej runt sjön men välbehövligt


fast efter en varm dusch tja då känns allt mycket bättre

att jag sen vann över adde i "gissningstävlingen" var bara ett +

för jag hade ju blivit lika glad om jag förlorat :)


men nu lite kläder och en tur mot VALBO !!!!!

längtar tills IKEAöppningen i Borlänge...


Av Anna - 25 september 2009 06:59

...tja när en av O´s kompisar (ungen är 1 år & 7 månader) ska flytta "hem"

eller till sitt andra iallafall...

Så kanske man skulle barnvakta sej över atlanten,

nja eller inte för det där med små barn och långa flygresor är inte alltid så lyckat

för att inte tala om min rygg och sitta still :)
Fast rätt skoj hade det varit att kunna svara på frågan.

Vad har ni gjort den här veckan då ??

-varit över till Holywood åkt lekt...

Av Anna - 24 september 2009 22:24

...lite tv

(kanske)

sen


puss & god natt

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards