Alla inlägg den 27 september 2009

Av Anna - 27 september 2009 23:09

...du tänker på mej ;)


puss & god natt

Av Anna - 27 september 2009 22:03

...fylld med glädje och sorg !!!

Livet i miniatyr - undrar hur fort världen kan snurra utan att man ramlar av

för just nu känns det som om man får hålla i sej väldigt hårt


Men mitt i all kaos finns det någons som får mej att känna bli nyfiken på framtiden

samtidigt som vissa händelser gör det ändå svårare att våga

för vad vet man egentligen om morgondagen

&

hur ska man kunna lova någon evig kärlek

men

kanske finns den där LYCKAN ;)


nåja nog med funderingar började dagen med familjegudstjänst

stolt mor till 2 vackra & skönsjungande döttrar

småprat med Annika (länge sen)

kyrkkaffe med långbord i kyrkan

sen hem för en snabblunch

innan

vi for upp mot tänger till den andra Anna med familj

"datatid" för mammor

struntprat ja söndagslugn (eller kaos) helt enkelt...


...även om det varit fullt upp har hjärnan inte tid att vila

Mia jag har tänkt på dej eller er hela dagen hoppas du har ork för ett litet besök snart....


Av Anna - 27 september 2009 19:27

..."min" kyrka medans sessorna sjöng upp...


        


  

Av Anna - 27 september 2009 09:57

...inte JAG heller

men nu sitter jag här söndag morgon på väg till kyrkan med sessorna

&

ja några + poäng till mej...

fixad och klar...


Konstigt men sant ;)

Av Anna - 27 september 2009 07:32

...läste nyss ett SMS som jag hade hoppats slippa få

(iallafall än på ett tag - eller ALDRIG egentligen) fast

trots allt är det ju ALLTID bättre att veta än att gå runt & misstänka saker...


Finns här....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards