Alla inlägg den 22 september 2009

Av Anna - 22 september 2009 23:10

...eller jag hoppas att du gör det ;)

Fick en fråga över vad jag gör - när jag nu inte går och lägger mej i tid

tja då kan jag ju sitta här och funderar över LIVET

och hur man ska göra för att få se junior

  

just NU för efter ett "överjävligt" besked idag känns det som

om alla har närmare till tårarna än skrattet...

&

kanske hade du kunnat locka mej till att somna med dina armar runt mej !!!


puss & god natt

Av Anna - 22 september 2009 23:02

... ja först var vi upp till "öppnis"

O & jag

trött var den lilla så efter fikat när jag

frågade henne vad hon ville leka med fick jag

SOVA till svar :)

sen efter promenad - hopplek

då fick vi för oss att gå ut i regnet och kratta löv (& gräs)

åka lite skottkärra - Alexandra som nog får räkna sej starkare

än mamma för hon orkade nästan hela vägen ut till fårön

med O (& gräs) som last !!!  

Sen blev det hemfärd (tog faktiskt bilen i regnet)

en vända till ICA - matlagning... och omklädning inför

kvällens fotboll "föräldramatch" för Angelica och träning för

Alexandra...

...bad och lite ;) har jag hunnit med tills nu...

Av Anna - 22 september 2009 22:30

...tja ibland kan dom ju vara finurliga dom små

&

eftersom det var gråväder idag tja då blev frågan

    

Men efter en stunds funderande fick O äntligen en ide

HOPPA

precis som Angelica ville hon fast det är ju inte alltid så lätt...


 

...efter några vurpor ja då lyfte hon iallafall med en fot !!!

Av Anna - 22 september 2009 16:53

...riktigt otäckt

önskar du hade haft något

annat att berätta

ångesten är tillbaka

snälla T

ORKA KÄMPA :`)

Av Anna - 22 september 2009 12:16

...nej det är väll inte mitt absoluta favoritväder idag

men en liten promenad för att få O att sova blev det iallafall

gick ner till "Gruvbacken" som nu är ett mysigt utflycktsmål

(men kanske inte idag)

alla borde ta sej tid att LÄSA och förstå historian om platsen

 

själv gick jag och funderade på vilken skillnad det är på

höstfärger i sol & gråväder men det här är ju faktiskt 

precis som det är i dag GRÅTT....    

fast lite färg lyckades jag ändå fånga :)     

 

men nog om det...

...ska ta och skicka ett SMS fullt med energi till nån som behöver det...



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards