Alla inlägg den 3 september 2009

Av Anna - 3 september 2009 23:10

...att krypa ner i sängen & tro att man kan somna :)


puss & god natt

Av Anna - 3 september 2009 22:14

...Att H fick åka hem

så skönt...

Av Anna - 3 september 2009 22:06

...en eftermiddag tillsammans med den minsta

då nästa sessa drog på lek :)

& junior ja han satt nog på taket...

så vi passade på att njuta av finvädret och sitta ute och spela spel

mellan tvättstugerusningarna

;)  *ler*

(lite då)



Av Anna - 3 september 2009 21:38

...iallafall skulle jag bo i stan

är nog en lägenhet med x - antal meter i takhöjd

takstuckaturer ett måste.

Men nu längtar jag ju inte dit utan ;)

iallafall så var andra Mia oxå där (längesedan)

fick nått sånt där infall om att man en (läs någon) dag skulle sitta i fönstret och blogga om "livet" på torget...

mitt i fikamyset jag då kom deras nya säng

eller några stackare fick bära upp den :)

men ibland blir något så rätt fel då man skickat med fel madrass...

nåja efter lite funderingar så blev det

rätt säng med fel madrass i en vecka....

2 häften lyckades jag prångla iväg oxå

när nu allt verkar gå knas bestämmde vi oss för att åka till en av lunchfavoriter 

och som vanligt GOD MAT...

en stunds skvaller - skratt - eftertanke

&

kanske var det årets sista UTElunch... för snart kommer väll höststormarna

så mot nästa medicin

SHOPPING

ett impulsbesök på

NORRGÅRDEN

och hittade en "alexlampa"

så nu är inte livet så eländigt längre

men lika smärtsammt ...

Av Anna - 3 september 2009 21:17

...som man inte vet hur den slutar...


iklädd "trökkläder" tog jag mej in till staden.

parkerade och gick (eller stapplade) över "stora torget"

ser en sorlig figur (långt bort men ser sjuk ut) och när jag kommer vidare ser jag att det är H som kommer fram och frågar hur det är ??

-överjävligt !!!

-med henne med... skulle in och göra en op igår och fick bli kvar

depprimerande... men vi lät nog ungefär som 2 gaggiga tanter.


Nåja om en vecka är vi (förhoppningsvis) tillbaka igen:)


sen tog jag mej mot mitt egentliga mål...

Mias (& resten av familjens) nya lägenhet

(nu skulle man ha haft kameran med)

för jag älskar ju historia och den är en del av

 Selmas gammla

 

 från balkongen kan man titta ner på hennes citat...

utsikt över

så gissa om det kan bli långfika i hennes kök

måste förästen tacka för det

SUPERGODA KAFFET !!!


Av Anna - 3 september 2009 14:17

...shopping & skratt !!!!

Av Anna - 3 september 2009 09:03

...i garderoben...

öppnade dörrarna och nej kändes som om jag inte hade

NÅNTING

att sätta på mej...

Så det får väll bli med på måstelistan

GÅ IGENOM (allas) GARDEROBER !!!

dax att på allvar ta tag i höstbestyren

men man blir ju så hjälplöst efter

när kroppen inte vill längre

orka

men man har väll inget val

hoppas på lite bättre humör tills i eftermiddag....

Av Anna - 3 september 2009 08:26

...för hur kan alla "vuxna" låta ett BARN skolka i ett helt år ???

Vilka signaler sänder det ut till dom andra eleverna...

...väl medveten om att det finns dom som inte

VILL vara i skolan av en eller annan anledning !!!

men 1 ÅR

.....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards