Alla inlägg den 1 september 2009

Av Anna - 1 september 2009 23:33

...säng


puss & god natt 


Av Anna - 1 september 2009 22:00

...eller egentligen INTE

för jag har inte ätit godis

(jo i söndags fast det var ju tillåtet)

och nu sitter jag här och vräker i mej en hel

&

det bara för att jag så in i h-vete ont !!!!

HATAR min kropp

så det blir väll dåligt med sömn IGEN

&

trött imorgon

*suck*

Av Anna - 1 september 2009 19:21

...anna hon skrattade oxå !?!

men

DET ÄR INTE ROLIGT



har varit ner & hämtat

 för Falun/Borlänge

så vill nån ha RING

kan hända jag tvingar på någon stackare några oxå....


nu är det iallafall hög tid att få lite kvällsro för sessorna

Av Anna - 1 september 2009 16:55

...så bra idag ;)

när jag var uppe med O och pratade med alla

"TRÖTTA"

småbarnsmammor på Öppna Förskolan

insåg jag hur bra jag egentligen har det

för visst är det körigt med alla tider ibland

men

sova får man & klarar sej själva (nästan iallafall) gör dom

har tillochmed hunnit med en snabb ;) eller ?!?!? lite närvaro iallafall

undras hur man ska kunna köpa lös lite TID...

kanske kan bytas mot "träningstid" eller hur var det nu med det där ???

nu ska jag iallafall sätta mej och mysa med

Alexandra

innan det är dax för en snabbvända ner till fotbollsplanen

Av Anna - 1 september 2009 08:50

...ö ppn a b, förskolan / Olivia,,,,,

Av Anna - 1 september 2009 08:15

några meter bara

;)

storssean har blivit tagen av snuvan

det blev till att pussla ihop livet

men

mormoren

var ledig

så jag och O traskar upp och leker med barnen ett tag

och kommmer och hämtar Alexandra

sen så

drar jag och handlar medans lillan sover så får mormor ta allihopa en stund

fix & trix

men helst av allt skulle jag vilja... 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards