Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Anna - 27 augusti 2009 21:50

...Långshyttan i kväll, Falun imorgon - Hemmacup på Lördag !!!


ja matchen i dag då

spelmässigt

jämt - okontrolerart - tufft

men det som JAG tycker var allra bäst !!!

att se alla

KÄMPA

våga ta lite plats...


...U-lags match betyder ju faktiskt FRAMTID !!


hemma igen så möttes jag av en "matt" mor och en sovande men snuvig Angelica - lite otäckt med "svininfluensan" så NÄRA !!!!

fast förhoppningsvis är det väll bara "börja-skolan-snuvan"


lång dag har det varit


puss & god natt

...

Av Anna - 27 augusti 2009 21:46

Av Anna - 27 augusti 2009 21:40

...elller

i väntan på att matchen skulle börja ja då pratade jag

först med A-K & sen Mia...


tror jag kan sammanfatta det hela med att

jag inte behöver gå och dö :)

eller

har inte gjort något som jag inte borde ????

för

det även om jag själv väljer vad jag skriver

kan jag ju inte styra över mina känslor

men

mina handlingar ;)


och det är ju faktiskt rätt kul att NI har roligt :)


Av Anna - 27 augusti 2009 21:26

...har vi haft idag

jag & sonen

för eftersom han slutade redan 2 fick vi en stund över till

SHOPPING

och nja det skulle vara fönstershopping - eller leta tröjor :)

men vi vandrade förbi JC

(där det inte finns några snygga kläder :(  )

SÄKERT !!!


kom ut med ett par VANLIGA jeans inte adde jag måste ha jättejeansen...

&

sitt ner innan ni läser fortsättningen....


JUNIOR har provat en stickad tröja ....

... som han vill ha ?????


undrar vad han går på :)

eller så kanske han har blivit STOR !!!



Av Anna - 27 augusti 2009 11:50

...har precis haft en disskusion om en gemensam vän

skulle kunna vara mutbar !!!


vi tror inte det på min gata eller i mitt hus...

...men det är väll bara att LE och se glad ut !!!


Skulle gärna varit med ut i skogen en stund...


lunch

ner till syster

och sen in till stora staden för att träffa

SONEN

innan vi drar på bortamatch till

LÅNGSHYTTAN !!


Av Anna - 27 augusti 2009 10:55

...blev det ett collage med den stora sessan

men idag hittade jag lite sköna bilder på junior...

Fullt upp har han...

....och tvätt blir det :)


Av Anna - 27 augusti 2009 10:52

På torsdagsmorgonen avslöjade SVT vilka städer som Melodifestivalturnén kommer till nästa år.



Det blir Örnsköldsvik, Sandviken, Göteborg, Malmö, Örebro och Stockholm.



Försäljningen av biljetter till Melodifestivalen börjar den 19 oktober.



Hit kommer turnén:


Deltävling 1: lördag 6 februari 2010 i Swedbank Arena, Örnsköldsvik



Deltävling 2: lördag 13 februari 2010 i Göransson Arena, Sandviken



Deltävling 3: lördag 20 februari 2010 i Scandinavium, Göteborg



Deltävling 4: lördag 27 februari 2010 i Malmö Arena, Malmö



Andra chansen: lördag 6 mars 2010 i Conventum Arena, Örebro



Final: lördag 13 mars 2010 i Globen, Stockholm


ibland bor man bra till för vi har lika långt till Sandviken som vi hade till LEKSAND förra året...

så det kan nog bli en vända dit...

....kanske GLOBEN oxå...



Av Anna - 27 augusti 2009 09:07

...eller vet du redan !!!

måste nog berätta mitt dilemma för "nån"

för

det är ju det som är farligt med cyberrymden

konstiga kopplingar - och avstånd som inte är så stora

och ibland kan ju det man skriver drabba nån

som inte ens är medveten om det

får tänka på det när jag vandrar ner till tvättstugan

IGEN...


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards