Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Anna - 14 augusti 2009 18:43

Lite mer semesterbilder alltså...

För efter Lökens (Lucky Luke) äventyr gick vi mot

GULDVASKNINGEN...

Av Anna - 14 augusti 2009 18:30

....jag skulle ha haft nån som så

-kanske en bra idé men kommer att ta tid !?!?

äntligen börjar golvet & sängen synas i lillans rum

fast några timmars till jobb misstänker jag att det är

och nej

vi har inte städat hela dagen...

varit nere och barnvaktat några timmar

åt en sjuk O

som bara orkade leka en stund men sen blev det tvmys i soffan i 2 timmar

men nu är det väll bästa att jag åter går till städningen

men först...

Av Anna - 14 augusti 2009 09:51

tja dom äter frukost

&

sen blir det till att packa upp saker i deras

"nya" bokhyllor

&

sortera UR sånt som dom inte använder eller vill ha mer

bara att hoppas på att det går som jag VILL :)


Av Anna - 14 augusti 2009 08:28

efter tågresan ja då var det dax

för

dagens första show

LUCKY LUKE !!!!


...

Av Anna - 14 augusti 2009 08:00

efter jag pratat med Alexandras doktor igår

har jag börjat fundera lite (mycket)

vad & var jag skulle vilja testa hur mycket jag verkligen klarar av att arbeta

50 % skulle göra mej överlycklig...

men nu är det som sagt kroppen som bestämmer (igen) och inte hjärnan eller hjärtat :)

sen kan man ju se det hela ur hur många synvinklar som helst


ska man prova något som man väldigt gärna vill jobba med ???

(och vad kan nu det vara)


eller något som man tror sej klara av ???
(fortfarande kroppen som spökar)


eller kanske nån stans där man har en chans att få fortsätta ???

(men går jag sönder är ju inte det den absolut bästa marknadsföringen)


hursom så fort skolorna börjar så är det hög tid att sätta igång ?!?!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards