Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Anna - 12 augusti 2009 22:17

ska försöka få den lilla sessan att krypa i säng

(PÅ RIKTIGT)

så får det bli med bloggande imorgon :)

tills dess

puss & god natt

Av Anna - 12 augusti 2009 21:49

... & framme vid våra campingstugor (vilka låg 20 meter från stranden)

ja då blir det mamma fix medans ungarna hoppar i sjön

färdiga

tar vi med oss varsitt glas rött + kameran för att sätta oss på stranden en stund...


Av Anna - 12 augusti 2009 21:43

...ja då satte jag, mia, adde, tinus, kasper, alexandra & angelica oss ibilen för att börja resan SÖDERUT...

(& kvasthilda jag hann nästan (läs tänkte) med och titta på EN kyrka....)

Av Anna - 12 augusti 2009 21:26

...men det blir aldrig som man tänkt sej  

för först var allt som vanligt jag, mitt te och en tidning lite kallt men som vanligt

sen gick jag en morgonpromenad svettigt visst men inget ovanligt

lite ;) inte ens det är särskillt ovanligt

*ler*

sen då...

väcka barnen, fixa frukost DUSCHA...

och då ville sessorna ringa moster precis som vanligt alltså....

men nu var det ju så att syster med sambo & barn var uppe på semester

så det har blivit en heldag

med mor - far alla systrar (bror kom ut till middagen)

slapp och slödag men naturligtvis en hel massa lek och bus

alltså en helt ovanlig dag

men väl hemma igen så ligger sessorna i varsin säng och tittar (läs håller på att somna) framför tvn junior tittar på nån film

och jag ja jag försöker ta mej tid att kolla igenom bilderna som jag laddat upp idag...

...sen ska ni få se... 

Av Anna - 12 augusti 2009 19:26

...mina cowgirls tillsammans med storebror !!!

ja här kommer första kortet från förra veckans semester till High Chaparral


Av Anna - 12 augusti 2009 19:19

...ja då hann vi med ett kvällsdopp

fast nej jag kom inte i vattnet men det gjorde sessorna...


Av Anna - 12 augusti 2009 14:08

...ladda upp bilder :)

Av Anna - 12 augusti 2009 09:21

Varit ute på en helt fantastiskt (jobbig) promenad...

Sensommarens varma färger

gröna löv - mörkgrönt gräs - nyplöjd jord - rödklöver -

som snart ska ta och skiffta till höst, oundvikligt...

...skönt att solen fortfarande värmer !!!

Måste komma ihåg kameran nästa vända..


Fysiskt var det däremot inte så skönt fy vilken dålig kondition jag fått under sommaren alltså inte bara vågen som gått åt fel håll.

Men ;) jag är snart iform igen...

*ler*


Så efter gårdagens lathet är det bara att fylla på listan igen


Måndag:  30 min promenad

Tisdag:    ----------                           

Onsdag: 40 min promenad (svettigt) ;)                          

Torsdag:                              

Fredag:                            

Lördag:                           

Söndag:             


               

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards