Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Anna - 11 augusti 2009 23:28

...ibland är det så skönt med

LYCKLIGA SLUT

men nu så tid att krypa ner i sängen


puss & god natt

Av Anna - 11 augusti 2009 20:36

.... 

ja nu tog orken slut

så det blir att se stolthet och fördom


hunnit en hel del ändå

kläder ÄR SKOJ men hu vad tvätt det blir...

SORTERAT

&

plockat ur lite kläder ur lillans garderob

(då hon tog en sleepover hos H)

så fort skolorna startar är det nog dax att gå igenom sessornas kläder på riktig och se vad som behövs inhandlas

känns lite överarbetat att börja med det innan hösten är här...




Av Anna - 11 augusti 2009 18:19

...får man inte kalla folk (försökte jag förklara för sonen)

okey man kan både tänka och tycka men kanske

inte utanför det här husets 4 väggar

;)

för vissa människor är mindre trevliga än andra och alla kan ha en dålig dag

(eller vecka - eller liv kanske)

men det är bara att försöka låta bli att bry sej...


iallafall var jag med om en skräckupplevelse idag när vi barnvaktade

ställde mej på vågen

*suck*

och hjälp... många kilo blev det men så har det varit mycket god mat och dryck under sommaren så nu är det dax för

RUTINER

(och vidare besök på vågen)

så ska det nog bli rätsida på det med...

...så får jag väll be nån att jaga ut mej ibland




Av Anna - 11 augusti 2009 16:40

...och idag blev vi royalistiska

& såg på presskonferansen från Soliden



Av Anna - 11 augusti 2009 11:34

...borde nog ringa Anders om bilen...

eller ORKA

men tror jag ska röja klart i köket...

Av Anna - 11 augusti 2009 09:20

...att komma igång med träningen igen :)

så den här veckan blir det till att göra något VARJE DAG !!!

Måndag:  30 min promenad

Tisdag:                            

Onsdag:                              

Torsdag:                              

Fredag:                            

Lördag:                           

Söndag:                            

gäller bara att inse mina begränsningar så jag inte går in i väggen på en gång :)

Av Anna - 11 augusti 2009 08:41

...fick min stora sessa att le...

hon är ju både bröllops & prinsesstokig

Av Anna - 11 augusti 2009 06:57

... Sitter med min tekopp och ser alla som går eller kommer till sina jobb ! Hoppas att alexandras doktor ringer snart...

Så jag kan börja planera hösten på praktikplats (helst i byn) oktober - mars för att se hur mycket jag kan tänkas arbeta hoppas på 50 % men det återstår att se...

Idag ska jag iallafall få hjälp att flytta runt dom sista möblerna före lunch !

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards