Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Anna - 15 juni 2009 22:52

Av Anna - 15 juni 2009 22:31

... på det "kapitel" man håller på att skriva i sitt liv skulle man våga mer då eller skulle det kanske skrämma en till att bli ännu mer passiv ???

nej egentligen tror jag att det är bäst att inte veta känner mej fruktansvärt velig just nu & det blir inte bättre av att jag

"bara" har 30 minuter till mej själv imorgon - så mycket jag skulle vilja...


idag har jag iallafall inte hunnit med nått vettigt (förutom att hämta tvätten)

skjutsat upp Alexandra till Tänger :) så hon får vila upp sej lite


varit ner till planen en snabbvända (nån timme)

&

Angelica har varit med på målvaktsträning

och generna finns ju där så varför inte

men lilltrollet vill ju väldigt gärna göra några mål oxå så vi får se


trött börjar jag bli så

får väll ta och lägga mej ENSAM i min kalla säng


puss & god natt

Av Anna - 15 juni 2009 12:30

...väldig ofta

*ryser*

undrar hur länge det ska få kännas så här ???


hoppas

Av Anna - 15 juni 2009 08:06

...längre

fast iskallt var det fortfarande

redan varit ner till tvättstugan

*ler*

vet inte varför alltid måndagsmorgon känns så bra

kanske är det en början på något nytt kanske...

men som det är just nu rullar veckorna runt runt runt

många ögonblick

mycke skratt

& ändå

tomheten

!!!!

Alexandra ligger i feber

&

Angelica sitter och är "nervig" inför fotbollsskolan

dax att iallafall stopps i en av dom frukost !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards