Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Anna - 8 juni 2009 19:49

tyckte jag skulle vila vidare...

men snälla har inte riktigt tid

skulle ge det 2 dagar till sen får vi bestämma hur det blir ????

hem och pussade på O

innan jag däckade i Addes säng.

Men nu är jag nere vid plan så bäst att ta sej i kragen

sen är det dax för sängen

lång dag imorgon

tur att jag inte glömde att jag lämnat nyckeln  i Östansjö...

..hämtat

om jag har ångest

 nått man får lära sej att leva med

känner mej i överläge just nu

och det med orakade ben

;)




Av Anna - 8 juni 2009 08:36

ont i tanden...

men vid halv 10 stod jag inte ut längre utan stoppade i mej lite piller...

och när dom äntligen började att verka ja då

hade jag nog kunnat somna om och sova länge

men

först var det dax att gå ner med kioskkassan

och sen hämta barnen i T-byn

och när jag sen skulle gå in och titta efter var vi skulle samlas till Alexandras match - ja då hade jag skrivit fel tid så in i bilen igen

mot Säter !!!

hann i tid gjorde vi & matchen gick från så där till jättebra

förlust med 3-2 men

lyckliga tjejer !!!
lunch/middag på McD

hemåt igen !!!

Alexandras krafter hade då tagit helslut så hon dumpade vi i sängen!!!

för att smita ner och hämta cyckeln som jag glömde imorse

:)

och dagens fråga får bli

- vem som är snabbast ???

;)

kanske får lov att göra ett test

SNART

efter lite fixande och trixande ja då blev det fotboll på gräsmattan

och ja jag vet att man inte får skjuta HÅRT på små barn

alltid lika kul att leka med en boll

&

tack H-E för hörnorna :)

så vi fick kämpa lite framför MÅL !!

kvällen blev iallafall lugn

måste erkänna

söndagar kan oxå vara bra
;)

Av Anna - 8 juni 2009 08:11

tandläkaren

gått en hel vecka och ingenting hjälper

hoppas att det inte är massa skit nu !!!

sessorna har lullat ner till skolan och själv tänkte jag hoppa in i en dusch innan jag måste sparka upp junior

!?!?!!?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards