Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Anna - 5 juni 2009 23:07

tills jag ska vara vid klubbstugan

trött

så jag hoppas att det blir tillräckligt med sömn

skulle vilja vakna imorgon UTVILAD

för uppladdningen inför imorgon har ju varit totalt värdelös

men är det inte då man har det som bäst

när man minst väntar sej det

fryser så jag hade gärna somnat i "någons" armar

nej nu ska både mobilen tanborsten och jag på laddning

puss & god natt

Av Anna - 5 juni 2009 22:48

 känner

ser i din ögon

 vet

men nu är bara frågan

NÄR

Av Anna - 5 juni 2009 22:45

Se på mig jag står här framför dig
Och det som händer nu känns som magi
Rör vid mig låt hjärtat stilla sig
I all oändlighet finns bara vi

Jag ser våra spår tror att jag förstår

Så vill stjärnorna så vill gudarna
Högt här ovanför blev det bestämt
Att jag älskar dig som du älskar mig
Nu vet änglarna att det har hänt

Någonstans visste jag att du fanns
Mitt i min ensamhet rördes min själ
Himlen log styrde vart steg vi tog
Såg oss i hemlighet ville oss väl

Så vill stjärnorna så vill gudarna
Högt här ovanför blev det bestämt

Bara du allt jag behöver nu
Längtan är över nu älskar dig så

Så vill stjärnorna så vill gudarna
Högt här ovanför skrevs det på pränt
Att du älskar mig som jag älskar dig

Så vill stjärnorna så vill gudarna
Så har änglarna bestämt

Av Anna - 5 juni 2009 16:20

för som det är nu så orkar jag ungefär 2 timmar innan det känns som om jag ska gå sönder och imorgon blir det heldag

08.30-???

lägga mej ner och vila ett tag...

Av Anna - 5 juni 2009 08:07

på mötet igår kom vi fram till att det vore rätt bra att skicka en liten inbjudan på maillistan över helgens match men jag har ju så fruktansvärt svårt att formulera mej :( men just nu ser det ut så här...


KOM & TITTA PÅ FOTBOLL !!!


Sverige - Danmark 6 juni 20.00

i klubbstugan


tv-sändningen kommer att börja vid 19.00 men kom gärna vid 18-tiden

så hinner den som vill beställa "pizza"  till den som som vill ...

... & du ta med egen dryck !!!

+

ett glatt humör :)


får duga kan hända jag behöver en korrekturläsare,,,,

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards