Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Anna - 26 maj 2009 23:05

hoppas på det iallafall

trött

puss & god natt

Av Anna - 26 maj 2009 21:55

tänk att det finns dom som vet vad och när man ska säja...

 

- vad fin du är...

 *ler*

precis vad man behöver höra ibland.



Av Anna - 26 maj 2009 20:50

om måndagar är en av mina favoritdagar

ja då är tisdagar den absolut bästa tvkvällen !!!

så om 5 minuter tar jag och lägger mej framför tvn

och där blir jag kvar i många timmar

Av Anna - 26 maj 2009 20:13

strålande SOL

&

sen lite regn därefter !!!


;)

ja ibland blir det faktiskt 5 minuter ÖVER !!!


eftermiddagen tillbringade vi i Kvarntäkt

solstol FRAM ja det betyder

SOMMAR !!!


barnen for som vanligt runt och hade det helmysigt

tur att kakorna inte är slut !!

för det blir mer fikastunder :)



Av Anna - 26 maj 2009 13:03

tillslut blev det inte bara en kavaj utan en hel kostym !!

fast i SVART med en TURKOS skjorta och grå slips !!!

skor ja det har han ju redan

& efter en fika med

mormor, Lasse & lilla O

så beslöt vi oss på att ge oss på nästa projekt !!!

fotbollsskor stl 47

(förra gången tog det 2 veckor)

låg närmast och ja dom hade 1 par 47:or

SOM PASSADE !!!

tänk om man ALLTID hade sånt flyt !!

Av Anna - 26 maj 2009 08:52

vi hade igår...

först heldag på lugnet jag och mina sessor

nästan folktomt så det fanns plats för hur mycket
BUS

som helst :)

medans jag låg och njöt med en bra bok

!!!!

&

hajvarning i poolen :)


det enda molnet på himmlen var någon som inte kan visa respekt mot sina barn !!!

men som en klok fröken sa

han förstår nog inte bättre

sen hämtade vi upp Adde & Hanna

för en snabbvända till kupolen där junior skulle pröva en kavaj

*ler*

ibland är det inte särskillt praktiskt att vara 2 meter

nåja

efter middag i det gröna blev det fotboll

där dagens bästa kommentar var

-dom springer fortare än det ser ut !!

förlust blev det!!!

men sånt är livet !!!

och idag ja då är det en annan dag...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards