Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Anna - 24 maj 2009 23:16

...att det är måndag imorgon !?!?!

en hel ny vecka

och den kan ju inte bli sämmre än den förra

(fast det fanns ju ljusglimmtar oxå)

så nu tänker jag lägga mej i sängen dra upp täcket och SOVA !!


puss & god natt

Av Anna - 24 maj 2009 22:27

för det börjar bli rätt drygt med den här renoveringen....

idag målning !!!


fast imorgon flyr vi fältet och åker in till lugnet och badar

bäst att försöka fixa på solbrännan lite :)


sen ja då blir det

FOTBOLL !!!

hela kvällen

:)

Av Anna - 24 maj 2009 16:38

av allt räknande....

för hur mycket glass kan det egentligen gå åt...

eller godis :)

nåja pengar rullar det iallafall in

&

alla är inte mina

Av Anna - 24 maj 2009 11:57

tipspromenad är kanske inte min starkaste sida men skönt med lite luft träffade först C mitt i renoveringen sen M som varit ner på byn och handla

skönt att vara omgiven av vänner...

&

nu sitter jag och väntar på att KAFFET ska bli klart !!


Av Anna - 24 maj 2009 10:06

TIPSPROMENAD !!!

premiär för oss idag

för eftersom våra vänner taktomtarna är här så blir det att hitta på uteaktiviteter idag !!!

Av Anna - 24 maj 2009 07:59

ibland önskar jag att jag trodde på ett liv efter döden
&

inte att det här är MITT LIV !!!

som man på något sätt måste göra det bästa av

känns så fruktansvärt tungt just nu för jag

hade en gång en "fantasi" om att jag skulle vara lika mycket värd som alla andra det kommer aldrig att hända !?!?

för visst är jag fet - hemma med mina barn - har varken gaderoben fylld med märkeskläder och just det inga märkesbågar till glasögonen heller...

men

jag har faktiskt känslor precis som vilken människa som helst

så om det här är

MITT LIV

och  det är bara jag som är ansvarig för det då måste det bli STORA ändringar orkar inte riktigt med det som är

ja jag kommer fortfarande att vara mamma först av allt men vill inte att dom ska bli lidande för att jag är jag !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards