Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Anna - 7 maj 2009 21:44

för något måste man skylla på när man inte kan sova

men vet att det finns fler som känner som jag

skönt att inte vara ensam....

...kanske skulle ringa ??? inte en av mina ljusaste ideer kanske


kvällen har vi tillbringat på fotbollsplanen

 trökväder gjorde att det knappt var någon publik alls !!!


men som vanligt är det liv och rörelse

fast just nu vill jag bara ha lugn och ro


en lugn kväll med god mat och dryck

för lite vuxenaktiviteter på den här våningen ;)


men den här helgen blir till att vara "fotbollsmamma"

&

moster oxå ska få låna lilla O på lördag

MYS !!!


men nu ska jag faktiskt försöka få till några timmars sömn..



puss & god natt

Av Anna - 7 maj 2009 15:43

men nej då...

våren tog bara en liten paus !!!

kallt -grått -regn -blåst

men ikväll blir det fotboll igen

nu hemmapremiär för damerna

och jag och sessorna ska stå i kiosken !!!


Av Anna - 7 maj 2009 12:08

även om jag höll på blåsa bort så var det välbehövligt att rensa tankarna

så det blev en LÅNG promenad

fast jag blev som vanligt inget klokare utan bara mer förvirrad

önskar att det fanns ett enkelt svar på mina frågor !!


strosade kyrkstigen tillbaka från Höganäs

tänk så många steg som vandrats där

hungrig blev jag iallafall

så det blev havregrynsgröt

&

en stor kaffe !!!


ska lägga mej ner och läsa igenom juniors projekt och företagande

utan att somna



Av Anna - 7 maj 2009 09:50

känner att jag behöver lite syre om hjärnan ska kunna fungera

så det är bara att hoppa i träningskläderna igen:)

Av Anna - 7 maj 2009 08:39

efter en "rörig" natt, fattar inte vad det är med min sömn just nu

(eller jo lite)

tror den här våren har fått allt ur balans


men de senaste

2

timmarna ja då har allt bara rullat på


duchat

*

varit i tvättstugan x 2

(fast jag lär ju snart stå där igen)

*

fått iväg barnen till skolan trots morgontrötta sessor

(mycke aktiviteter där just nu)

 *

;)

 *

så nu är det bara att ta en lång och skön frukost !!!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards