Alla inlägg under april 2009

Av Anna - 21 april 2009 09:55

...för dom flesta

nån annan kanske får sej ett gott skratt

och i värsta fall

(för min del)

en tankeställare....


iallafall så vet "några" av mina närmsta att jag försökt att lägga ner tid på

"vuxenpoäng"

!?!?!

ofta med stor framgång men oxå vissa "bottennapp"

som att ha en lite för kort tunika i kyrkan

men vad f-n jag har ju faktiskt snygga ben !!!

iallafall så känns det som en nystart

och i 2 dagar har jag varit "påklädd" och fixad i håret

(tom lockar idag)

för visst "mår" jag mycket bättre när jag inte låter mej förfalla

&

uppmärksamhet är BRA !!!

;)

men nån gång under gårdagen insåg jag att jag måste klättra lite högre

såg mina NAGLAR

&

håriga ben

inte för att jag jämfört benen men

 det är fortfarande "fler" med i matchen !!!

vill hitta tillbaka till mitt

vackra jag

igen för nånstans ligger det gömmt

och ja jag blir väldigt glad av att höra

att jag är vacker

för skönheten sitter i betraktarens ögon !!!



Av Anna - 21 april 2009 09:41

lilla O´s nya utryck så frågan är bara vad dom har fått det ifrån

sötisen

så jag har hunnit ner och haft lite mysstund i soffan !!!

puss & kram unge

glad blev hon iallafall av att se sin moster igen...

Av Anna - 21 april 2009 09:29

ja hjälp

det känns som att bli överkörd av en buss !!!


fjärilar i magen

Av Anna - 21 april 2009 06:21

...men istället har jag legat vaken alldeles för många timmar inatt

&

vid 6-tiden gav jag upp !!!

har ju lovat mej själv att jag ska sluta grubbla men "hjärnspöket" vill inte alltid som jag om jag kommit fram till något ???

JA

att jag känner mej lätt förvirrad

för samtidigt som jag är glad över att jag "känner" något

är det inte enkelt !!!

vill inte såra någon men vägrar att fortsätta backa resten av livet

svårt att få pusselbitarna på plats just nu.


Av Anna - 20 april 2009 22:50

hoppas din dag varit lika underbar som min !!!!

hunnit med massor men ändå inte...

känner mej så där

"vårtokig"

och ja då kan väll nästan vad som helst hända !!!

önskar bara att jag var lite mer

"modig"

 och vågade släppa taget ta det där sista steget !!

oxå väldigt medveten om att inte alla är så lyckliga som dom borde få vara

vet bara inte hur jag ska kunna hjälpa ???
och då kommer ångesten över att vilja något som man kanske inte borde så det är väll tur att man inte vet vad som händer imorgon !!!

nu blir det iallafall sängen

puss & god natt


Av Anna - 20 april 2009 22:38

varit på mitt första kioskmöte idag...

inga stora konstigheter som tur var

men eftersom "tipspromenadslistan" redan var gjord så har jag knåpat ihop en ny "kiosklista" under kvällen !!!

så nu är det bara att sätta sej ner och fundera ut vad man ska ha för sortiment !!!

&

priser

&

ja många små funderingar har jag

skulle va kul att veta vad "folk" tycker att det ska finnas i en "fotbolls"kiosk ?!!?!

godis - läsk - chips

eller ????



Av Anna - 20 april 2009 22:32

min kamp på www.motiomera.se

fortsätter

12 605 steg idag

&

då har jag inte ens hunnit ut och gå.

Av Anna - 20 april 2009 16:17

kontig fråga kanske men när svaret blir.

-kanske får en nu...

????

skulle nog behöva utveckla det där lite mera

SEN

;)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards