Alla inlägg under april 2009

Av Anna - 22 april 2009 08:14

... helt sjukt hur man kan ha i-landsproblem !!!

kan bara inte bestämma mej för vad jag ska ha på mej

IDAG ???

borde kanske kollla vädret

ser lite sol borta över bergen

och ja först ska jag ORKA hoppa in i en dusch

!!!

sitter samtidigt och tänker på de föräldrar som miste sin son igår

visst det kanske inte var världens klokaste beslut att sitta och balansera x antal meter över ett hårt golv men

vilken mardröm

vet faktiskt inte vad jag skulle ta mej till om det hände mina något...


samtidigt får det en att inse hur lite man vet om livet !!!

&

troligtvis är vi för dåliga att leva i nuet


Av Anna - 22 april 2009 08:06

....troligtvis har jag druckit för lite igen så nu sitter jag med en

STOR

kopp te och planerar dagen...

tror nog det blir en vända upp till mor på förmiddagen

skulle behöva använda en dator som inte har ett eget liv....

sen ja då blir det

städning

(tror jag)

innan vi åker mot Kvarntäkt

för lek och L&B


:)

Av Anna - 21 april 2009 23:21

...att säja


puss & god natt

Av Anna - 21 april 2009 22:47

iallafall när det gäller

TV !!!

synd bara att jag är så

TRÖTT

men ska försöka hålla mej uppe

en stund till

Av Anna - 21 april 2009 22:44

...aha

!!!!


Av Anna - 21 april 2009 22:04

är fixade innan ombesiktningen på måndag !!!

men så kom junior hem

och

rabblade upp 3 träningsmatcher på 4 dagar !!

me only a mum...


så nu skulle jag ha bakat fixat och donat så allt var klart men

nähä cykelturen tog musten ur mej

får försöka mej på en ny plan imorgon !!


Av Anna - 21 april 2009 22:02

..så mycket energi på att försöka få nån annan ledsen !!!

TRÖTT

är det jag blev så jag hoppas på lite

UPPMUNTRAN

imorgon

!!!!


Av Anna - 21 april 2009 13:18

förvirrad hela dan...

så jag bestämde mej för att cykla runt sjön

tungt för det "blåste"

hem och satte på kaffet

och så ringer det...

Alexandras fröken.... 

& naturligtvis hade hon ramlat ner från en sten i skogen och gjort illa båda knäna !!!

Så nu är det bara att plocka fram kryckorna igen

för högerknät är som en ballong !!!

PUST !!!  

kaffet fick ta en microvända och själv ska jag slänga mej ner till skolan och hämta hem en cykel  !

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards