Alla inlägg under april 2009

Av Anna - 28 april 2009 22:06

så otroligt dålig på att tillåta mej själv att

KÄNNA

försöker i det längsta att förtränga och backa

men E du hade varit stolt

för

jag idag

;)

!!!!!!

Av Anna - 28 april 2009 22:03

gick ju fint det där

&

tack Tina för hjälpen !!!

några hundralappar drog vi in trots utbjudning av det överblivna.

kul att det fotbollen är tebax

&

så måste jag gratta "herrarna"

spöa Gryckbo

BRA JOBBAT !!


Av Anna - 28 april 2009 15:24

...angelica mår mycket bättre nu och imorgon blir det SKOLA !!!

hon och jag har varit ner och barnvaktat lilla O

både skratt och tårar hann vi med

sen tog jag Olivia en promenad

träffade Mio & Moje 2 små hundar som hon klappade på

& efter att ha bubblat om det en stund såg vi en

grävskopa

*ler*

tillslut somnade hon och jag fick mej en lagom promenad

efter det har jag och Angelica fixat i kiosken inför kvällen !!!

men nu

mot ICA


Av Anna - 28 april 2009 15:19

...helt slut bestämmer jag mej för att stänga av tv & dator i tid

men vad händer

jo jag ligger och stirrar in i väggen i flera timmar

så vid 23 gav jag upp och slötittade på tv en stund

Av Anna - 27 april 2009 17:45

grattis lillan

nu har jag inga småbarn längre

tänk vad tiden går fort

för ganska exakt 7 år sen kom U & skjutsade in mej till förlossningen

2 timmar senare hade jag fått en till dotter

:)


Av Anna - 27 april 2009 15:27

...mitt i städnojan hittade jag en pilates dvd som jag helt hade förträngt

så imorgon blir det att köra igång med det att testa...

smal & smidig

det skulle vara något det !!

Av Anna - 27 april 2009 14:38

&

så sitter man inne med "sjukt" barn !!!

hopplöst

men junior har lovat att komma hem ikväll och då får det bli en långpromenad !!! stegräknaren kryper sakta uppåt men jag ligger långt efter eftersom jag inte rappoterade in några steg igår !!!

känns som om jag håller på med 1000 projekt samtidigt och har jag tur så kanske alla bitar faller på plats !!

och man äntligen kan se ett resultat

:)


Av Anna - 27 april 2009 12:52

---herrmatch imorgon kväll !!!

1:a matchen på planen så egentligen borde kiosken hålla öppet

men nu är det ju så att vi inte hunnit med att handla ännu !?!?

så hur göra ??
PLAN A

hålla lite "halvöppet" alltså fixa så att det finns kaffe - läsk - glass - lite fika bröd - (och förhoppningsvis korv eller panpizza)

men visst får man sälja hembakat bröd !!


PLAN B

åka och panikhandla


PLAN C

hålla stängt


ja tror att jag ska försöka hålla mej till plan A maila tina & kolla vad hon tycker !!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards